titus41 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 blei iallefall kjempe bra på sandvika ;) jeg tokk masse bilder bare jokke får lasta den opp siden han har minnekortet nå hehe ;) fikk tatt noen greie bilder på vei til og fra meetet i parkerings huset :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morti Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Bra tiltak, men det regna litt for mye for min del :\ Siter Saab 900 t16 biopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ble det noen bilder a? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hvor i Sandvika holdt dere til? Venter i spenning på bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Jasså? hva har du hørt? :P AJ82: du som kjørte den blå rs2`n? så ihvertfall strøken ut ;) Noen som fikk med seg tokyo drift stuntet mitt da? :P Tonjee: hadde med kamera, men orka ikke å gå ut i regnet, men en kompis av meg som var med tok noen bilder trur jeg... skal høre med han. Nææ.. bare at det var du og en Granada som sladda litt? :P Destroyy sa det.. :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 AJ82: du som kjørte den blå rs2`n? så ihvertfall strøken ut ;) Var nok meg det ja... Bilen er veldig bra den, mye deler som blir montert veldig snart:) Skal bli deilig å få på sommerhjul også! A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Ble det ikke noen bilder eller? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjee Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 ja vi som ikke kom venter på bilder :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Hehehe.. Jeg å vil se bilder.. Dessverre så regna det så mye at jeg orka ikke dra med meg smarten nedover. Syns det var bedre hjemme. Men det hadde vært morro da. Skulle da ha greid å dra noen pirruetter med den lille tassen. Hehehehe Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 regne hadde vel sin del av skylden for at det ikke møtte så mange men fin plass;) fikk ikke med meg dette med sandvika:( bilder? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Film fra Street-Meeten finner du her: Street-Garage.com - Spill Film/Play Movie :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Film fra Street-Meeten finner du her: Street-Garage.com - Spill Film/Play Movie :D Filmene der funker jo ikke en gang lol :S Der funkan jo gitt.. ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_Primera Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Kul video da :thumb: Siter 97 VW Vento 1.6 GL 91 Nissan Primera 2.0 LX (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 tokk noen bilder fra turen til sandvika.. joachim har de beste bildene som jeg tokk ;) her er iallefall noen start bilder :) en randomCAR som skulle ha vært der hehe ^^ Robin vasker ;) Daniel vasker ;) Nico fyller full tank ^^ hehe Og klare til å dra ^^ :) venter på fler bilder de kommer snart babyhmm? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Kjempe bra film og fine bilder. Pokker at jeg ikke fikk vært med. Møkka vær........................!!!!!!!!!!!!!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg