coupe Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 bra treff må ha det mer der!!:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 jeg skal røpe at jeg snart skal arrangere noe stort !!! / nytt sted . håper det kommer flest mulig folk som mulig Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 jeg skal røpe at jeg snart skal arrangere noe stort !!! / nytt sted . håper det kommer flest mulig folk som mulig Hva,Hvor, hæææ.....??????? hvor,hvor,hvor,hvor,hvor,hvor....???? når,når,når,når,når,når,når.......????? Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 bare vær oppdatert ;) men nå snør det som faen så venter nokk litt til :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 bare vær oppdatert ;) men nå snør det som faen så venter nokk litt til :) Etter som hva jeg oppfatter fra ditt inlegg så er planen å arrangere noe neste helg eller kanskje i morgen?. Eller kanskje du forventer at det skal snø helt utti Mai måned... Prøv å arranger streetmeets hver helg resten av denne sessongen. Så man virkelig får vannet ut alt det streetmeets var før i tiden. Er bare lokale helter med råne biler som møter opp på disse streetmeetsa, hele opplegget med at enhvermann arrangerer ødelegger mye, da det blir for hyppig og dårlig arrangert. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg