volvokvaløya Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Noen her som kan fortelle meg hvilken kanal på norsk televisjon som blir å vise Rallycross EM?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 er nok fotball som blir vist i stedenfor tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Noen her som kan fortelle meg hvilken kanal på norsk televisjon som blir å vise Rallycross EM?? SportN trur jeg det er den heter... Er litt usikker:P eller så kommer det vel noe på Nrk seeeeeeeeeeent på kvelden, har hverfall gjort det før... Men det er ikke mer enn en halvtime eller no... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg