Gå til innhold

Boyd Coddington er død

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var kjedelige nyheter!

Jeg ser på dette hver eneste dag kl 13.00 på Discovery, for da sover som regel sønnen min og den hjemmeværende pappaen(meg) tar seg en brødskive og ser på American Hotrod.

Velvel, blir litt trist å se på programmet nå som man vet Boyd er død. R.I.P

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en sorgens stund. Jeg har egentlig ikke ord for øyeblikket. Boyd var en stor mann, en mann av ampisjoner. Han strakk seg hele tiden etter nye mål, kanskje litt for langt til tider. Men han fikk det til, og så vidt jeg vet så har han aldri levert en bil for sent.

Det er uvirkelig for meg at han har gått bort, selv om jeg aldri har hatt gleden av å møte han.

Tankene mine er rettet mot familie og kjente, jeg vet hvor vondt det er å miste noen, og jeg vet også at det er utrolig mange som blir berørt av Boyd's bortgang.

"Boyd

Hver gang det er skyer på himelen

vet vi at det er du som viser gud hvordan å ta en skikkelig burnout"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R.I.P Boyd Coddington

det hvar en av værdens beste å største på bil byging han lærte også opp resten av gjengen ...

dete er tragisk

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjedelig, skikkelig kult program er det og ja blir jo litt spesielt å se på programmene nå når man vet at han akkurat har tatt kvelden.

Ja, satt å så på AHR i dag og det var ikke helt det samme.. Han signerte en bensinpumpe til noen karer, og det er kjipt å tenke på at det ikke blir noen flere signeringer av han. Jeg skulle absolutt likt å møtt han

RIP

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boydinshop_250-op.jpg

Discovery blir ikkje det samma etter dette og utrolig trist at han skulle dø, han verka som ein grei kar og verka som han har det bra på bilde. Og korleis går det no med butikken hans blir det nok ikkje lett. Eg har sett ein del episoder men er ein del eg ikkje har sett og håper det blir lagt ut på nytt no siden han har gått bort.

R.I.P Boyd Coddington

Hvil i fred!

Skulle ønske eg hadde møtt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider