Gå til innhold

Stjålet. Golf2 gti Våler i østfold.

Ranger emnet

PerKrS

Anbefalte innlegg

Tror nok det er mest effektivt hvis du legger ved telefonnummeret, slik at evnt. tips kan ringes rett inn til deg istedefor at du ser det her mange, mange timer etterpå? :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. :) Jeg er å få tak i på tlf 92860493.

Mye brekk i det hele tatt i mossedistriktet for tida. Hadde vært deilig å ikke bekymre seg for eiendelene sine hele tida. Får håpe alle disse søplafolka får seg en lærepenge.

Av deler de kanskje vil prøve å selge om det er det de har planer om er vel senkesettet enklest å kjenne igjen.

DSC00241.jpg

Ellers helt nytt simons eksos. 1mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Begge dørene var ihvertfall rasert ifølge takstmann og det holder nok for deres del på en såpass gammel bil. Så han sendte den direkte til skrot så jeg slapp årsavgift og fikk et lite oppgjør istedetfor. Er ikke sikker på hvor den ble funnet, har ikke hørt med falken enda. Men i og med at den står på vinterbro stemte det nok ganske bra hva jeg hadde funnet ut om hvor bilen hadde tatt veien. Så eriks bildemontering i nesoddveien er stedet om man vil ha billig senk, nytt effektanlegg, 90fangere eller 8v innredning f.eks. Da resten av bilen har sett sine bedre dager lot jeg han levere den til hugging. Har heldigvis en bil til (1.6 i originalstand) så da anser jeg gti-projektet som avsluttet... Kjipt, men da slipper jeg ihvertfall å kaste mer penger på den gamle slitern.

Beklager veggen av tekst men skriver fra mobilen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider