Gå til innhold

Valg av VOC RALLY bil

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Har nå funnet diverse rallybiler, og lurer litt på hva jeg skal ta, og hva dere synes om prisene osv...

disse har jeg funnet:

242

Eng motor

usikker på understellet, mener det var snakk om r-sport.

En del hjul, men ikke godkjent og stått i ro en stund.. Likte ikke helt denne, var en selger fra "pink" i elverum sin visstnok.... 30k

24x

2.3E med en eller annen kam osv

noe litt bedre enn R-sport dempere visstnok, husker ikke navnet

denne har hvert knust nylig, og fått ny rammevang, hvert i jig og hei hvor det går, skulle være rett..

20 hjulsett og en del deler..

242-

ENG motor

R-sport --- visstnok noen bakdempere som var bra i motsetning til alle de anre? Var det et bra og et dårlig parti da?

ca 20 hjulsett

Aldri skadd

dyr da, 45 lapper...

Hva sier folket? Jeg vil ha ca 60 lapper å leke meg med, så alt er jo interesangt, men hva mener dere, er det noe jeg bør spørre om videre? Alle bilene har resultater å vise til, f.eks den siste var nr 3 på ruudskogen, den i midten gjorde det bra på sørlandet, mens den øverste har jo stått i ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel kun tillatt med r sport dempere/ volvo orginale deler.. finnes det noe side der reglementet står?

villle gått for den til 45 k jeg...

prut prut.. gi 35 som bud... gundersen motorsport i oslo solgte vel en ganske nybygd en for 45...

godkjenne en slik bil er ingen problem.. så lenge den ikke har vært vrak eller no...

standard pkk og årsgodkjenning for rallybiler..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

er vel kun tillatt med r sport dempere/ volvo orginale deler.. finnes det noe side der reglementet står?

villle gått for den til 45 k jeg...

prut prut.. gi 35 som bud... gundersen motorsport i oslo solgte vel en ganske nybygd en for 45...

godkjenne en slik bil er ingen problem.. så lenge den ikke har vært vrak eller no...

standard pkk og årsgodkjenning for rallybiler..

Den er prutet fra 55............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk den ned i 42, han nektet å gå lavere... :( Men det får bli den tror jeg, aldri kolisjonsskad, ingen rust osv, så det skulle vel være bra.. skal se på den på fredag, evt kjøpe dersom den er som han beskriver den... Gleder meg:D

Nå må jeg bare finne ut når det er kurs...

edit: Hilsen robert, som glemte å logge inn:)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... 42 lapper, da med kun 1 grushjulsett og et sett ishjul:\ Og noen veihjul jeg kan ta den hjem med da..

Men mye nytt, bla bremser, bremserør, ingen rust, ny cutch og litt sånt..

kom visst på 3 på ruudskogen, en lyseblå bil...

Dsc_0608.jpg

kjenner du til denne?

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...