Trollet_ Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Har en 88 Prelude 2.0i16v (152 hk) som har rullet 355 000, etter en kveld med litt hard kjøring kokte det visst over, (ganske så pluttselig også). trodde først det var termostaten så byttet den og fyllte på kjølevæske dagen etter, la merke til at det sprutet fra termostat-pakningen i termostathuset når jeg ga motoren høyt turtall, så byttet den også men det sprutet like ille. har en delebil stående som har inntill nylig vært i drift, så tok termostat-huset med termostaten uten og åpne det og byttet hele greia. men like forb**na sprutet det ved høye turtall fra skruene som jeg etter hvert strammet hardt til på termostat-huset. går greit og kjøre på lave turtall, (må kansje etterfylle en liter etter noen mil) men vet at termostat, termostat-pakning og termostat-hus er i orden. Tenker for meg selv at det muligens er topp-pakninga som er gåen? takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hvis det er dårlig respons hadde jeg heller spurt på honda-forumet. Club Honda - powered by vBulletin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 joda, er medlem der og, men fant ut at det var bare en slange vedsiden av termostat-huset som hadde sprukket. alt er i orden og jeg slipper og bytte topp-pakning:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg