GMV Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Lurer på om det er noen som har kjøpt senkesett ifra GE motorsport som senker 60/40mm. Spørsmålet er om det følger med TÜV papirer på dette settet. V70 senk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Jeg fant ut at det enkleste var å kontakte GE motorsport selv. Jeg fikk svaret jeg ikke håpet på.. Dvs. de 60/40 settene var ikke TÜV godkjente, derimot var 40/40 godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg fant derimot ut at FK sitt 60/40 sett var TÜV godkjent. Fant det bla. her hos Autoshineshop. Men dette settet krever kortere sportdempere ifølge FK sin side, noe som de desverre var utsolgt for... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Er det noen som har fått godkjent sin S/V70 med 60/40 senk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Fant også 60/40mm her enda rimeligere. Der står det svart på hvitt TÜV godkjent! Synd at de ikke leverer med dempere bare... Vil gjerne vite om noen har fått sin S/V70 godkjent med 60/40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Geir mangne: har du fått tak i gutta på czt? Virker somde er ute av drift. Ser ut som at senkesettene deres er laget av FK og da har 60/40 ikke tuv. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe et 40/40 sett og godkjenne bilen med det for deretter å kjøpe et 60/40 sett og bruke framfjørene fra det. Skal mye til at det blir noe bråk med det når bilen først er godkjent senka. Dessuten forsvinner jo ofte skrifta på fjørene nokså fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Problemet er bare det at de skriver som regel inn antall vindinger på fjærene i vognkortet. Kan være litt ute å kjøre om man blir stoppet i teknisk da. Jeg personlig la vekk tanken om 60-40 senk i første omgang. En nabo av meg skal sandblåse og pulverlakkere sort de fjærene jeg hadde på før EU kontroll (De senker ca 65mm F/B). Grunnen til at jeg ikke fikk de igjennom var at han fyren syntes bilen var i laveste laget, og det som satte streken i regninga (2,er feil med henvisning til BT)var at han greide og vri på en framfjær. Når jeg bytter tilbake nå skal jeg bestille meg kortere sportdempere fra GE motorsport i Sverige, da sitter ihvertfall fjærene fast! For min del er det totalt uaktuelt å kjøre med orginal fjærer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Her finnes det også 60-40 senk, men er ikke så stødig i tysk. K.A.W, ser ut til at alle settene de har er TÜV godkjente. Senker ihvertfall bra ifølge deres bildekatalog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Totte- Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Er det noen som har vært borti senking av V70XC? Har hørt noe om at det ikke går? Hvilket jeg syns hørtes litt snodig ut. Ikke noe spes nivåreg ellerno på den etter hva jeg vet. 40/60 høres bra ut. Siter Volvo V70XC 2.5T '98 Mitsubitshi Starion 2.0 Turbo '85 Ford Escort Stv. 1.6 16v '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.