einestn Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 synd m bilen. har akkurat kjøpt meg maken. hadde du sorte lykter på under krasjet eller? hvis disse er ok hva skal du ha for disse samt sommer hjula dine?? Siter I don't drive fast, I just fly low... 95' Opel Omega 2,5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 solgt takvingen din? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Har ikke solgt takvinga enda, den er heller ikke helt god. Har fått seg en skade. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjomaling Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hva med f.eks. ABS/TC-styreenheten? Mulig at jeg trenger noe slikt etter hvert, men det vil vise seg i løpet av uka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Har ikke solgt takvinga enda, den er heller ikke helt god. Har fått seg en skade. okei. bilen er jo samme farge som min ser det ut som så hadde vert chill med bolt on vinge ferdig lakka:P skal ha en slik etterhvert uansett liksom, ser så mye mer komplett ut! Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hva med f.eks. ABS/TC-styreenheten? Mulig at jeg trenger noe slikt etter hvert, men det vil vise seg i løpet av uka.. Dette vil jeg tru er brukende. Men slikt som abs bremsepumpe og slikt vil jeg ha selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 okei. bilen er jo samme farge som min ser det ut som så hadde vert chill med bolt on vinge ferdig lakka:P skal ha en slik etterhvert uansett liksom, ser så mye mer komplett ut! Takvinga mi er jo orginal Irmcher vinge. Er ikke verre enn å få skaffa seg ei ny takvinge, få den lakkert og deretter montert. Omega stv ser myyye råere ut med vinge enn uten, blir så rund bak dersom den ikke har vinge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjomaling Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Dette vil jeg tru er brukende. Men slikt som abs bremsepumpe og slikt vil jeg ha selv. Styreenheten går ikke inn under "og slikt", håper jeg? :D Jeg gir i hvert fall nærmere beskjed når jeg vet mer om jeg får behov for det eller ikke, dersom det er slik at du vil selge. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hehe, var pappa som ville ha de delene så jeg vet ikke helt va det er :P men ja. Tenkte jeg skulle ned å skru litt på Omegaen nå, så skal se litt hva jeg finner ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Er det ikkje på tide med en ny en no då:)? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjomaling Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hehe, var pappa som ville ha de delene så jeg vet ikke helt va det er :P men ja.Tenkte jeg skulle ned å skru litt på Omegaen nå, så skal se litt hva jeg finner ;) Flotters! Sier fra om det blir behov for ECUen, som sagt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Er det ikkje på tide med en ny en no då:)? Jodå, var å såg på denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2035445 på torsdag. Men Altfor dyr og alt for mye småfeil med den. Men sitter å ser etter ny hele tiden, men finner liksom ingen som jeg synest er noe særligt. Reiser på jobb på fredag så blir borte 10 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Vurderar du sedan eller skal du ha stv:P? er no et par fine sedanar ute, men litt mykje automat på 2,5:/ Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Helst sedan, men stv går :) Ser ikke mange sedaner med 2,5 V6 og manuell kasse. Skal også ha litt mer utstyr enn jeg hadde. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Da reiser Gomegaen i morgen :( Litt trist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg