Skulebollen Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Du har kjøpt deg Audi A4!? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Stemmer. I dag for Gomegaen :( fikk litt klump i halsen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Korleis fikk du råd til Audien:O Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Tok meg råd :) hehe, jobber offshore ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 er jo ikke like kul bil da som Gomegaen da! Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 nei de er kulere. Hadde heller kjørt nyere A4 enn Omega. ihvertfall en tq som du har kjøpt. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Audien er fetere og morsommere å kjøre. Men var større plass og bedre kjøre komfort i Omegaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hvor mye måtte du ut med for A4en? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hehe, nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hehe regner med de ikke er spessielt billige nei ;) Men får håpe du blir fornøyd med denne bilen i alle fall, og ikke er like uheldig som du var med den forrige.. Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Vil si jeg fikk den billigt :) Til nå har jeg vert fornøyd med audien. Men kommer til å kjøpe meg en Omega igjen en gang! Om jeg får lyst til å kjøre litt omega så kan jeg bare låne fattern sin ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 det med kjørekomfort er jeg ikke helt enig i:P synes komforten i audiene ikke er så god.. men det, intreiør og slikt er smak:P men at de ennå ikke har klart å dytte i dem bedre annlegg enn en orginal omega med cd spiller er litt rart:P (i hvertfall i den dieselquatrroen jeg prøvde, med S-line pakke) Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 det med kjørekomfort er jeg ikke helt enig i:P synes komforten i audiene ikke er så god.. men det, intreiør og slikt er smak:P men at de ennå ikke har klart å dytte i dem bedre annlegg enn en orginal omega med cd spiller er litt rart:P (i hvertfall i den dieselquatrroen jeg prøvde, med S-line pakke) Var det jeg sa, var bedre kjørekomfort i Omegaen. Er mye bedre annlegg i Audien orginalt enn i Omegaen orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 min opplevelse av audi er at bassen drukner mid'en uten å være kraftig:O Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjomaling Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hvor ble det av omegaen? Viste seg nå i dag at jeg faktisk kan få bruk for den styreenheten jeg nevnte tidligere.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg