Omegamann Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hvilken styreenhet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 tipper han snakker om ECU'en. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjomaling Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Stemmer.. Nevnte den vel på side 9 eller noe sånt.. ABS/TC-styreenheten.. Men antar at du ikke har den, i og med at du har shippet vekk bilen din. :p Får vel bare fortsette letinga.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 gå på høggern:) Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Er det bare en boks? eller? Har nemlig tatt vare på flere styreenheter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjomaling Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Jeg tror det er bare en boks det er snakk om, ja.. Jeg har noen nummer som sto på min her, dersom det kan hjelpe.. 740/1 og 54669.. Det var i hvert fall det mekanikeren sa sto på min ECU, da jeg ikke har den liggende her selv. Send meg en PM om du finner noe slikt, da.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Skal ta å skjekke når jeg kommer hjem ;) Sitter på jobb nå. Offshore. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjomaling Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Fant en brukt i Sverige for 1000 svenske.. Hvis ikke den virker, kommer jeg tilbake til deg, men jeg håper den fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjomaling Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Hahaha! Svenskene greide å sende et eller annet som hadde med sentrallåsen å gjøre, og trodde det var riktig del.. Nuvel, jeg fortsetter letinga. Hvis du fortsatt har den får du gjerne hyle ut. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg