gomega Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Fjører kan du vel kjøpe på både Torshov og Bilxtra pg lignende... KW-coiloverne kan du enten kjøpe på Protrim eller Senk.no Bilen ble forresten veldig mye penere med den grillen:) Stå på... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Mangler noe gitter attmed grøfte lysa der, har de av pga jeg skal lage noen nye som står mer i stil til grillen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 hihi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Felger og senk så er du der:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Sitter å ser etter felger men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg vil ha :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Da var Felger bestilt! 7*17" og 225/45-17 dekk :) Kansje litt smal felg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 kansje litt smal felg, ja helt korekt, kommer til og se veldigt stusligt ut dessvere, ellers så jo felgene bra ut ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Fikk felga på fredag. men har vert borte i helga så har ikke hatt tid til å mekke de på. Men kom hjem i 6 tia i dag og har vert ute å skrudd sia da. Fått på 3 av 4 hjul. Det siste blir skrudd på imorgen da jeg må skru opp bremsene og smøre noe greier der :) Men bilder av felgene kommer så snart jeg får bildene innpå pc`n. 225/45 dekk på 7" brei felg funka jo fiiint, bula ikke noe serligt :) Bilder: Ble litt skuffa av at det ikke var mer enn 15mm "kant" på de. 225/45 17 på 7" brei felg funka kanon! ;) Satte den bare fremfor :) Kompis vraka M5`n sin :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 hmm den m5 der var det prøveskilt på den, og den bilen var svensk registrert? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 nope. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Fine de Oplene der igrunn :-) ååå fanken den er lei det som skjedde med bilen til kameraten din, var skikkelig også da :-(. går bra med sjaføren eller? mista lappen eller no? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Liker godt Omega jeg :) Var 4 stk i bilen, alle overlevde. Var heller ikke eigeren som kresja! Tror nok han beholder lappen. Var snakk om en hjort som sto i veien og no sånt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 synes felga var fine jeg, men de ser litt bedre ut montert på bilen :) Blitt glad i automat enda? savner litt tomat omega'n min jeg ;P Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Fint med autolat men kunne godt tenkt meg manuell kasse! Har heller ikke lappen, så har ikke fått testa den noe serligt. Fått alle på i dag :) Skruing pågår. Måtte fikse noe med kalipperene. Den "hjemmemekka" spaceren min. Har spacere på alle hjul altså :P Men så var alle på. Trenger senk ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Fine felger:) Passet fint på bilen;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg