Omegamann Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Tja, skulle vert mere kant, ser ut som 16" :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Passet veldigt bra :)! men kan jeg spørre om en liten ting, hvorfor har du motor varmer på om høsten? hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hehe. kan lade opp batteriet med den og :) derfor bruker jeg den. Spilt litt for mye musikk når jeg har skrudd :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 lade opp batteriet gjennom en motorvarmer? er du seriøs? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Nei. var for å varme den opp litt for å se om vi fikk lettere start på den. Men var ikke håp, tom for batteri :) Edit: Har vist batteri lader, cupe-varmer og motor varmer i samme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Fant nettopp en knukken hjulbolt attmed bilen :P kvalitet! 3 dager gamle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Fant nettopp en knukken hjulbolt attmed bilen :P kvalitet! 3 dager gamle... Hvor kjøpte du dem? Har hørt at det i alle fall er dårlig kvalitet på de du får hos biltema :P Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Fikk de med felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 lade opp batteriet gjennom en motorvarmer? er du seriøs? Jeg har DEFA-anlegg med batterilader,motor- og kupèvarmer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Har jeg og fant jeg ut :P Øøøh! :huh: Lå en knekt hjulbolt attmed bilen i kveld. Kvalitet! Kjekt å sitte ute å fikse dette i mørket! Måtte av med hjulet, bremseskiva, borre hull i den harde bolten forså å bruke grisepikk for å få den ut :) Kjekt! Tok litt bilder av fattern`s og min omega i lag :) Tok foresten å hadde en oppshining på all plasten på bilen i dag. Ble mye bedre enn det var vertfall! Før: Etter: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Litt gummi fornyer på lista ble nice :) Pent! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Mye bedre :) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Jepp, men varer nok ikke så lenge desverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 prøv black wow :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Skal se hva jeg finner, så i dag at det allerede var begynt å bli grått igjen :P Drev å skifta resten av hjultoltene i dag, og da knakk jeg en til :O Men den knakk jeg lenger ute, så tok bare ei sveisetang å tok tak i bolten å skrudde den ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg