Gå til innhold

Min Skoda 00 model 1.8T

Ranger emnet

danniG

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette hørtes gromt ut!! :) godt det er flere som har funne ut at det er flere biler en audi og bmw å velge mellom! :p tøft å satse skoda. har faktisk vurdert det selv men må vente litt! lykke til videre.

hva er forventet resultat i hk til slutt da??

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kult det ja:p kjør på, synes det er knall bil jeg.

det tør jeg ikke si høyt:p

dette hørtes gromt ut!! :) godt det er flere som har funne ut at det er flere biler en audi og bmw å velge mellom! :p tøft å satse skoda. har faktisk vurdert det selv men må vente litt! lykke til videre.

hva er forventet resultat i hk til slutt da??

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blir det vel Skrytehester laaang vei uansett:P

før hadde jo bilen 230 hester:P men på rulla ble det 157.. UPS:P

Er vel ikke noe problem å gjette effekten som havner i denne...

Mitsu T19 t4 turbo er det almenkunskat at vil holde til et sted rett under 400. 380+/-

660cc dyser. uvist bensintrykk. bør rekke til 450+/-

omslipte kammer. som er nødvendig for å få noe serlig mer en 350 i motor.

portet topp..

vil tippe 320-370 på hjul jeg....

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten den "spessialbestilte" drevsatsen til giskassa. er en oppgradert drevsats

We can provide you with strong street synchro kit,that includes stronger gears.For street version of the cars this is probably better solution.All the info you can see in the attachment.We mounted that kits to the VW cars having torque over 400 Nm and there was no problem with that.If you send us your gearbox we can mount the kit in the price 1420 Euros.If you would like to have also self lock diff,than it is plus 1200.

Regards

Jiri Gottwald

blue engineering heter firmaet..

kan vere behjelpelig med kontaktopplysninger til de..

Ohhhhh Hjelp. er vel massesalg dette også?

å opplyse dere andre om en bra holdbar drevsats til disse vagdriterene

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint du ikke viste hva jeg skrev til ole da på pm;)

de 230 blei jeg påvist av tidiligere eiere, som også hadde papirer på det;) så jeg har vel ikke noe med det å gjøre.

jeg vil ikke snakke effekt åpenlyst på nettet, finnes så mange sladrehanker her tydeligvis!

Er blir det vel Skrytehester laaang vei uansett:P

før hadde jo bilen 230 hester:P men på rulla ble det 157.. UPS:P

Er vel ikke noe problem å gjette effekten som havner i denne...

Mitsu T19 t4 turbo er det almenkunskat at vil holde til et sted rett under 400. 380+/-

660cc dyser. uvist bensintrykk. bør rekke til 450+/-

omslipte kammer. som er nødvendig for å få noe serlig mer en 350 i motor.

portet topp..

vil tippe 320-370 på hjul jeg....

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke hver dag noen bestiller et sånt kit til norge, så jeg vil kalle det en spesialbestilling;)

foresten den "spessialbestilte" drevsatsen til giskassa. er en oppgradert drevsats

We can provide you with strong street synchro kit,that includes stronger gears.For street version of the cars this is probably better solution.All the info you can see in the attachment.We mounted that kits to the VW cars having torque over 400 Nm and there was no problem with that.If you send us your gearbox we can mount the kit in the price 1420 Euros.If you would like to have also self lock diff,than it is plus 1200.

Regards

Jiri Gottwald

blue engineering heter firmaet..

kan vere behjelpelig med kontaktopplysninger til de..

Ohhhhh Hjelp. er vel massesalg dette også?

å opplyse dere andre om en bra holdbar drevsats til disse vagdriterene

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du må ikke snakke åpenlyst om det på nettet... kan si jeg har 300 hester i lynet mitt jeg. å ingen reaksjon. men dukker det derimot bremsepapirer opp linket mot regnummer kan det hende at biltrangsynet og tollvesenet vil ha en bit av kaka....

ca 100-114000,- tenker jeg

men med å røpe oppsettet... sier man ingenting.. du kan jo fisle rundt på 0.1 bar ladetrykk og 10% duty cykle på dusene dine.. hehe...

Ja... har nok vert 230 hester i den... vertfall i motor. var jo er serriøst bygge dette... oppgradert turbo. anen manifold. passe stor downpipe. 2.5" proft eksos(så skikkelig laget ut)

var vel også N75 ventil på den. å chip så klart.

Men dårlig av forie eierene å ikke gi deg de papirene.. hvis de hadde gjort hadde du jo hatt en fin "trimsats" (trimkit. som du ville kalt det) å selge videre... riktig oppsatt med en skikkelig chip hadde nok bilen din gått veesentlig bedre sånn den var før du leverte den. man merka jo KLART at det var feil i motorstyringen.. nøkking å rykking under akselerasjon. ujevn ladetrykkstyring. å en eim av bensinlukt fra eksosen.

Dette BØR jo sette TS racing sine fantastiske 220 oppgraderinger som ikke bytter en dritt litt i tvil?? hahahaha...

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang girkassa.. så mener jeg at spessialbestilt det er cosum made.. etter DINE spec.. men ja så klart. møller kaller jo et dieselfilter jeg må bestille fra tyskland spessialbestilling

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen gikk vestenlig bedre før du kjørte den for første gang.

uansett så har jeg vært drit fornøyd med skodaen, og det kommer jeg nok til å være når den kommer tilbake å.

Nei du må ikke snakke åpenlyst om det på nettet... kan si jeg har 300 hester i lynet mitt jeg. å ingen reaksjon. men dukker det derimot bremsepapirer opp linket mot regnummer kan det hende at biltrangsynet og tollvesenet vil ha en bit av kaka....

ca 100-114000,- tenker jeg

men med å røpe oppsettet... sier man ingenting.. du kan jo fisle rundt på 0.1 bar ladetrykk og 10% duty cykle på dusene dine.. hehe...

Ja... har nok vert 230 hester i den... vertfall i motor. var jo er serriøst bygge dette... oppgradert turbo. anen manifold. passe stor downpipe. 2.5" proft eksos(så skikkelig laget ut)

var vel også N75 ventil på den. å chip så klart.

Men dårlig av forie eierene å ikke gi deg de papirene.. hvis de hadde gjort hadde du jo hatt en fin "trimsats" (trimkit. som du ville kalt det) å selge videre... riktig oppsatt med en skikkelig chip hadde nok bilen din gått veesentlig bedre sånn den var før du leverte den. man merka jo KLART at det var feil i motorstyringen.. nøkking å rykking under akselerasjon. ujevn ladetrykkstyring. å en eim av bensinlukt fra eksosen.

Dette BØR jo sette TS racing sine fantastiske 220 oppgraderinger som ikke bytter en dritt litt i tvil?? hahahaha...

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje de ikke tettet hjernen skikkelig etter de chippet bilen... ble vel ikke tilfeldigvis sånn etter et hælvetes regnvær ell no? motorvask?

ja vet jo den gikk bedre før.. prøvde den jo rett etter du hørte lyden første gang når det ikke var så ille. å en gikk jo en god del bedre da en da jeg kjørte den til valdres......

slapp av.. bare trekker litt i deg jeg:P hehehe.. du får komme opp å få en klem:D

blir gromt som faen dette... grommeste skodaen med skilter i norge.......!!!!!!!!! det skal nok ingen få ta fra deg på en stund... jeg var vertfall ikke tenkt å prøve vippe deg av den tronen med noe sykt skodabygg..

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at denne bilen vil bli kvalmende effektiv rundt bane er det LITEN tvil om.

dette er toppfarten på girene ved 7500 rpm som er litt under forventet turtallsperre

:1 gir 91,1 :2 gir 137,4 :3 gir 183,8 :4 gir 218,3 :5 gir 252,2

dette vil på f eks rudskogen vere en stoor fordel da det blir få girskift å kan får brukt bilen skikkelig.

ved giring er dette turtallet som faller

-2 527 -1 894 -1 184 -1 009

altså den vil lande GODT innenfor registeret selv om man ikke tynerd en helt ut....

Tror 250 kommer jæævla fort med den bilen der...

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir vel bra detta:P

(QUOTE=cosworth87;2156765]at denne bilen vil bli kvalmende effektiv rundt bane er det LITEN tvil om.

dette er toppfarten på girene ved 7500 rpm som er litt under forventet turtallsperre

:1 gir 91,1 :2 gir 137,4 :3 gir 183,8 :4 gir 218,3 :5 gir 252,2

dette vil på f eks rudskogen vere en stoor fordel da det blir få girskift å kan får brukt bilen skikkelig.

ved giring er dette turtallet som faller

-2 527 -1 894 -1 184 -1 009

altså den vil lande GODT innenfor registeret selv om man ikke tynerd en helt ut....

Tror 250 kommer jæævla fort med den bilen der...

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider