Gå til innhold

Min Skoda 00 model 1.8T

Ranger emnet

danniG

Anbefalte innlegg

Hei,

Ja stemmer må bytte den også, også må du kose deg med ledningene til hoved lyktene de kontaktene passer IKKE om hverandre, også burde du skaffe deg nye blinkers ved siden av hovedlyktene hvis du ikke har gjort det, pga at de nye lyktene er klare og de gamle er "gromsette".

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm. ser ut som jeg har noe bestillinger å gjøre når jeg er tilbake i jobb:S

skal se etter om det er å få komplette nye kontaktstykker jeg

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jeg ha nye kontakter når jeg har sånn xenonkitt jeg skal sette inn?

hmm. ser ut som jeg har noe bestillinger å gjøre når jeg er tilbake i jobb:S

skal se etter om det er å få komplette nye kontaktstykker jeg

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99 kontaktene du har nå, passer ikke overens med 2001 kontaktene som du bygger om til nå, de vi har nå er blinklys konkten forseg selv, og nær, fjern, og park lysa en egen kontakt, på 2001 er det alt i en kontakt, og hvis du ikke har et ombygnings sett til xenonen som jeg har i linsene mine, så er jeg litt usikker på hvordan det blir med kontakter og sånn, er du usikker kan du høre med norsk bildele senter de veit ihvertfall hva du må gjøre..

gleder meg til og sitte på med deg kremt kremt hehe....

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for tips:) skal høre med folka jeg kjenner på møller:)

hehe, ja regner med at du vil huske den kjøreturen:P hehe

99 kontaktene du har nå, passer ikke overens med 2001 kontaktene som du bygger om til nå, de vi har nå er blinklys konkten forseg selv, og nær, fjern, og park lysa en egen kontakt, på 2001 er det alt i en kontakt, og hvis du ikke har et ombygnings sett til xenonen som jeg har i linsene mine, så er jeg litt usikker på hvordan det blir med kontakter og sånn, er du usikker kan du høre med norsk bildele senter de veit ihvertfall hva du må gjøre..

gleder meg til og sitte på med deg kremt kremt hehe....

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

nei denne bilen er desverre ikke ferdig ennå.

daniel kjører rundt i et smykke av en golf 3 om dagen.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handleliste er vel..

Wiseco stempler.(vet ikke hva comp)

Crower råder.

ARP bolter.

sterkere topppakning.

Litt frissering inni toppen.(send den til EBB i stavanger. toppers fyr)

kammene må slipes om. vet ikke om det finnes noe grommere kjøpekammer.

Den UBRUKELIGE eksosmanifolden kan du hive i oslofjorden.

erstettes med enten en støpejærnsmanifold som i daniel sitt tilfelle er et firma i kongsberg som lager disse. mener CP service skaffer disse. de holder til 350++

Eventuelt et Grenrør. holder til masse mer

Daniel sin bil får en Mitsubishi turbo. T16. samme som sitter i enkelte volvo modeller. t5 å sånn.

evt. du som er oppegående å tydeligvis på div engelske forum. du kan jo søke litt på briskoda. leste om en garret turbo som kom med et delevis bolt on kit der. garret sine GT turboen er jo blandtd et beste. noe dyrere. men ikke mye.

Intercooler... Gå for Pro Alloy sin. da dette er beste bolt on løsningen bak RS fangeren som lager minst krøll å kluss.

Sprut. DTA som daniel skal ha er et billig bra alternativ som er godt kjent i motorsport.

men skal du tukle litt med det selv. ville jeg gått for Link. dette får du fra Racefix motorsport i stavanger. Ring å snakk med Tor Yngve. for masse gode råd og en god pris... utrolig hjelpsom flink fyr. http://www.racefix.no

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er vel en stund til bilen min er ferdig:/

siste oppdadering jeg har fått er at bilen er i deler:S

så det jeg lurer på å gjøre nå er å be dem å å sette sammmen bilen, deretter lage en map som er den orginale kassa tåler. 250hk el no, og deretter kjøre med det til den andre drevsatsen kommer og sette inn den hos et firma i oslo. er dritt lei av og vente nå, og jeg får ikke kontakt med der oppe.

9 mnd har gått, 100.000kr fattigere og har ikke fått no leveringsdato. sånn er det:/

hva ville dere ha gjort??

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider