Gå til innhold

Min Skoda 00 model 1.8T

Ranger emnet

danniG

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja enig:) ja faen ass! jeg har kjøpt meg en bil til for at skodaen ikke er ferdig! jeg trodde dette var seriøst,, men har mista troa.

Dette var surt Daniel! :(

Ta tilbake bilen og be at få noen penger tilbake.

9 måneder er en evighet og her må disse folka skjønne at du ikke kan vente mye lenger. Greit at få bilen på veien før snøen faller i desember!!!

Er dette en seriøs firma i det heletatt?

//M

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ?

Krev penger og bilen i den tilstanden var i når du leverte den, og skaff ett annet sted i nærheten du kan dra innom ofte og mase på... det der går faen ikke ann.........

eventuelt kjøre med 250 eller no i mellom tiden ja.....

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

det blei ikke no penger tilbake, men i jeg fikk en større turbo og en bedre datasprut i stedenfor, noe jeg er fornøyd med:)

bare si meg hvor og når så er jg med:)

Høres bra ur DanniG, åssen gikk det med alle pengene dine og det firmaet a? da kommer du på neste treff da eller?

Ole

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plug and play fant jeg ikke i ord boka når jeg skulle sette de på hehe, kontaktene måtte jeg kappe og klemme på sånne lednings klemmer med plast på, så jeg fikk koblet det sammen, for de kontaktene passer ikke, den bjelken foran måtte også byttes for og få lyktene på, blink lysene ved sidenav hovedlyktene passer heller ikke kontentene på så de måtte også kuttes til ( kuttet bare inni blinkers huset) tror det var det hele :D

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må frontbjelken byttes og xenonkittet monteres da:)

har noen bilder av bilen også, hvis det er av intersse:)

30082008122kopi.jpg[/img]

30082008120.jpg[/img]

30082008121kopi.jpg[/img]

mangler litt lister osv, men det kommer i løpet av dagen:)

det er litt mellomrom mellom lyktene og fangern, derfor må bjelka byttes. dette er de gamle lyktene.

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent DanniG veldig pent, kult med pulver lakkert cooler også, men hvor mye er cooleren din beregnet for? den ser litt større ut en den jeg har, men min er beregnet til opp til 250HK og du har ca 320-330HK? eller er jeg på tur nå?

Hvor mye har du tenkt til og senke den a? du veit de tre skruene som holder fangeren på midten under grillen? med torx skruer? hvis du legger noen skiver mellom under fangeren sånn at skrene gå imellom de, da får du løftet fangeren litt, så blir det ikke så stor glipe mollom lyktene dine og fangeren, inntil videre ihvertfall :) bare et lite tips bare :)

gleder meg til neste treff, så jeg får se den og ikke minst høre, ooooog kanskje sitte på ;) hehe

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent DanniG veldig pent, kult med pulver lakkert cooler også, men hvor mye er cooleren din beregnet for? den ser litt større ut en den jeg har, men min er beregnet til opp til 250HK og du har ca 320-330HK? eller er jeg på tur nå?

Hvor mye har du tenkt til og senke den a? du veit de tre skruene som holder fangeren på midten under grillen? med torx skruer? hvis du legger noen skiver mellom under fangeren sånn at skrene gå imellom de, da får du løftet fangeren litt, så blir det ikke så stor glipe mollom lyktene dine og fangeren, inntil videre ihvertfall :) bare et lite tips bare :)

gleder meg til neste treff, så jeg får se den og ikke minst høre, ooooog kanskje sitte på ;) hehe

Ole

takk for tipset oleman:) blir vel litt mer senk, ca 10 mm tenker jeg. intercoolern skal tåle over 400hk;)

bremset 265hk på hjula:) tipper litt over 300 i motor.

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker:) så gamle bilen din på jessheim igår, digger den fargen ass:)

men ny RS er minst like digg, hehe:)

Nice Danni!!! Fresh med hvite felger... digger disse hardt :D

/M

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider