Gå til innhold

Ang inspeksjonslamper i dashen..

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Hei. Har en bmw 520i E34 1989mod.. Der lyser det i dashbordet noen lamper jeg vil ha vekk. Blant annet står det noe om oil inspection ellernoe.. Er det noen muligheter for å få fjernet disse lampene, uten å måtte dra ned på et merkeverksted?

Håper på svar. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne panseret ditt, åpne lokket på diagnose stikket, "pacman" stikket. Sett spissen nedi hull 7 tror jeg det var, og til jord, sett på tenningen og vent noen sek, så skal de lyse og forsvinne.

Dette står også under BMW DIY som er klistret under BMW kategoriene. Dette kalles så enkelt som å "Null stille Olje inspeksjonen".

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken diagnosesak? Har sett to stk under panseret.. En ganske stor helt inn med torpedoveggen, og en litt mindre ca rett bak venstre frontlykt..

Er hullene merket..?

Den er ganske stor og rund, du skrur av "lokket" på den, er nok den nærmest torpedoveggen ja. Ja, det står nr ved de, ganske smått, men man ser det.

EDIT: Ble usikker, siden det er 5 serie med gamle motoren, men det er en av de, tror det er den nærmest torpedo veggen på disse også.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... Forsvinner de små firkantene med lys i også? Eller bare den delen der det står tekst inni? Har to små firkanter med lys i. Den ene er gul og den andre rød.. Etter dem kommer Inspectionlampa.. Alt blir vel borte om jeg gjør som du sa?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpa. Nå har jeg fått nullstilt alt.. Må si det var ren tilfredsstillelse å kjøre uten de irriterende lysene.. :p

Er 4-5 små grønne firkanter som lyser idet jeg starter ja.. ;)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider