Bjoee Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Skal til å skaffe meg arbeid til arbeidsuken (uke 21) Har veldig lyst på et bilverksted, mn hvet ikke om noen rundt om i området jeg bor (Ålesund området). Noen som hvet om noe som kan være aktuelt? Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 gulesider.no Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 gulesider.no Joa, funker vel det....mn noen som har noen erfaringer fra verkstedene?? Vil ikke ende opp i noe hull av et verksted. Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Er det ikke kun en uke? Er vel bare starte med og ringe de du kunne tenkt deg først. Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hmm....jo bare en uke...mn satser jo på en gøyal å lærerik uke da Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Går du tilfeldigvis på borgund? :P Er bare og ringe rundt... Hvis du har lyst og prøve noe nytt og spennende, så anbefaler jeg dekkmann på Magerholm... Dyktige og artige karer; 2 uker gikk fort som faen der :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hjelme bilservice i Breivika.. Møller? Aaland? Rørhus? Osvosv... Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hva gjør dem på dekkman da? Seller dekk? O_o Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hva gjør dem på dekkman da? Seller dekk? O_o Selger dekk og felger.. Men på "bakrommet" smøyer dem om dekk i alle slags størelser og typer: trillebåre, motorsykkel, lastebil, traktor, bil, dumper etc. omtrendt alt som har dekk og felg å kunden vil ha gjort. Samt avbalansering av dekkene. Du lærer nok en god del tips&trix om felg og dekk, samt hvordan ting gjøres ;) Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hva gjør dem på dekkman da? Seller dekk? O_o hehe, du får nok et litt annet syn på dekk når du skal legge på dekk som er så store at du kan springe som ett hamster hjul, fullstendig oppreist, inni dem ;) Var litt småskeptisk, men var faktisk dritinteressant; lærte mye som var faktisk ganske praktisk.:popcorn Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hmm, kansje jeg skal prøve meg der da ;P Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 jeg spurte på Oscar Rørhuus og fikk et ja med en gang :P skal være der i uke 11. gleder meg noe sykt :) Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 jeg vil råde deg til å sjekke ut lastebil verksted. litt mer variert enn personbiler syns værtfall jeg. er selv utplassert på lastebil verksted og jeg har nå gjort alt fra å montere bakløftere og hengerfester, kraner som løfter 8 ton på yttersteleddet til å reparere stoler, montere ABS på henger og bygge om fra hydrauliske trommler til pneaumatisk aktiverte skivebremser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg