Gå til innhold

Arbeidsuke?

Ranger emnet

Bjoee

Anbefalte innlegg

Går du tilfeldigvis på borgund? :P

Er bare og ringe rundt... Hvis du har lyst og prøve noe nytt og spennende, så anbefaler jeg dekkmann på Magerholm... Dyktige og artige karer; 2 uker gikk fort som faen der :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dem på dekkman da? Seller dekk? O_o

Selger dekk og felger.. Men på "bakrommet" smøyer dem om dekk i alle slags størelser og typer: trillebåre, motorsykkel, lastebil, traktor, bil, dumper etc. omtrendt alt som har dekk og felg å kunden vil ha gjort. Samt avbalansering av dekkene.

Du lærer nok en god del tips&trix om felg og dekk, samt hvordan ting gjøres ;)

VW Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dem på dekkman da? Seller dekk? O_o

hehe, du får nok et litt annet syn på dekk når du skal legge på dekk som er så store at du kan springe som ett hamster hjul, fullstendig oppreist, inni dem ;) Var litt småskeptisk, men var faktisk dritinteressant; lærte mye som var faktisk ganske praktisk.:popcorn

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil råde deg til å sjekke ut lastebil verksted. litt mer variert enn personbiler syns værtfall jeg. er selv utplassert på lastebil verksted og jeg har nå gjort alt fra å montere bakløftere og hengerfester, kraner som løfter 8 ton på yttersteleddet til å reparere stoler, montere ABS på henger og bygge om fra hydrauliske trommler til pneaumatisk aktiverte skivebremser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider