Gå til innhold

Falske ferrarier

Ranger emnet


Ole-mann

Anbefalte innlegg

Stemmer bra det, har blant annet sett MR2er bli ombygget til "Ferrarier".

Ingen bombe at disse bilene sto i en garasje på Sicilia :D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har litt peil på bil, ser forskjellen med engang. Og som regel så er faktisk Ferrari eiere, folk som har intresse for bil. Så det at noen presterer å kjøpe en Kit car, beviser bare hvor ned snødd enkelte er.

 

Vri om tenningen og du hører det også med ENGANG.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt kjørt rundt i en sånn der.. Men da skulle det ikke vært ett eneste ferrari merke på den, og jeg ville heller ikke sagt til folk at det var en ferrari, bare en godt modifisert mr2 f.eks :P

 

Er jo fine de bygga der også spør du meg :) Så en side for en stund tilbake hvor de viste bilder fra hele byggeprosessen.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferrari er jo Italias stolthet og ære. Hadde ikke du tatt affære hvis landet hadde blitt fullt av Think-replicaer? :D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferrari er et veldig stort firma, og jeg gjetter på at de ikke er spessielt "happy" for alle kit'ene som blir produsert. Men det er nok mer strev enn utbytte om de skal ta alle som velger å bygge om bilen sin til en "Ferrari". Men når de finner en "fabrikk" som bygger "Ferrarier" tror jeg de handler fort og hardt!

 

Jeg har for mål i livet å eie en Ferrari en gang. Da skal det være genuine, ikke "Ferrari"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for mål i livet å eie en Ferrari en gang. Da skal det være genuine, ikke "Ferrari"!

 

Jeg ser opp til deg fordi du har det livsmålet.. Ironi er nå av. Noe har tydeligvis sett litt for mye på BBC..

Jeg tror de fleste hadde lurt hvis man så en Ferrari til 1/10 av listepris.

 

Nei, hvorfor det? hvis de har solgt og forfalsket papirer slik at folk tror de kjøper en ferrari, så er det jo ikke det.!

 

Hvis man først skal kjøpe en Ferrari burde man ha litt kunnskaper om bilen man skal kjøpe. Kjøper man bilen uten å ha sett noen forskjeller burde man vel kanskje ikke ha kjøpt Ferrari? Dessuten, man er vel egentlig ganske blåst hvis det ikke går et lys opp for en når en "Ferrari" koster 10% av listepris? Er noe for godt til å være sant, er det som oftest for godt til å være sant..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at bilene blir dratt inn når alt er fake. Altså at eier osv tror det er en ekte ferrari og har blitt lurt trill rundt :p Sier kanskje mer om eier'n enn de som har faket bilen..

 

Forbipasserende: "Hei kjører du en ferrari styla toyota mr2 mk2?"

Eier: "Nei dette er ekte vare :D"

 

Da har du mye peiling ;)

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår