aerdftyhui Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Jeg ser opp til deg fordi du har det livsmålet.. Ironi er nå av. Noe har tydeligvis sett litt for mye på BBC.. Oj, tøffetøff som toget du? Har jeg ikke lov til å ha drømmer og mål her i livet? Nå skal jeg ikke si for sikkert hvor gammel du er, men du er sikkert en på 20-40 som synest jeg hørest ut som en liten fjortiss som ikke har noe på forumet å gjøre. Har jeg rett? Jeg kan si deg at jeg har hatt den drømmen veldig lenge, og akter ikke å gi slipp på den fordi noen mener jeg har sett for mye på BBC! Men nok OT. Om de forfalsker papirene på bilene er det klart de må bli tatt. Dookumentforfalskning er et alvorlig lovbrudd i Norge, og regner med at staten ikke liker det i Italia heller. Og Bamsemoms: Politiet kan, og i dette tilfellet gjorde de det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatslider Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Bygge om jadda ja http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html Bare bygge det tekniske og motoren deretter, så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Satan for ei stygg rumpe den nsx'n fikk! Grei i fronten, men den rævva var ikke mye fin. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Satan for ei stygg rumpe den nsx'n fikk! Grei i fronten, men den rævva var ikke mye fin. Er vel kanskje fordi den ble bygget om til en Ferrari F50? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Det jeg ikke fatter er fOlgende: Naar man fOrst har kunnskapen til aa lage en replica som ligner en ferrari, hvorfor ikke heller lage noe unikt?? Finnes jo ikke en eneste replica som ser bra ut, alltid noe "rart" med dem. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 hadde jeg først hatt en orginal nsx å økonomi eller kunnskap til å bygge den om til er ferrari hadde jeg aldrig gjort dette både av respekt for hondas dyriske kjøremaskin og ferraris image innen rå/klassisk kjøremaskin. jeg brenner for orginale biler, seff kan de moddes å bygge om, men de skal ha samme merke i grillen mener jeg da. jeg er imot replika kitt. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Er vel kanskje fordi den ble bygget om til en Ferrari F50? No shit? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 nå er det vel ingen som vet hvordan disse kopiene er da... men henger meg på at de hvis de selges til 1/10 av prisen, så vil jeg tro det er jalla bygg. Siter 1994 Nissan 200sx s14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 nå er det vel ingen som vet hvordan disse kopiene er da... men henger meg på at de hvis de selges til 1/10 av prisen, så vil jeg tro det er jalla bygg. Spørs hva prisen er 10/10 det vel? Er det full pris på 10 millioner, så sier det seg selv, at profitten er ganske bra - når de selger den for 1/10. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 nå vet ikke jeg hvor mye bilintrisert italienerene som har kjøpt bilene er.. men det er vanskelig for meg skjønne hvordan de kan lage noe som lurer folk der nede uansett hvor dum de er... de fleste kopier kan ikke sammenlignes med lyden til ferrari...vil tro motorlyden til en ferrari kan sammenlignes med nasjonalsangen:deng Siter 1994 Nissan 200sx s14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg