celling Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hei jeg har vært så uheldig at min topp har sprekt:angry: Så nå har jeg leitet litt rundt å det viser seg at disse motorene er litt sjeldne, kan det stemme? Uansett, er det noen som vet hvor jeg kunne kansje funnet en sånn topp eller om noen av dere har en til salgs? Har også ringt å hørt om dette kunne sveises men det kunne det ikke.. MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 sjekk forum.club-honda.org :) Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flat Out Accord Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Bytt til H22a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95accord 2,3isr Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Min topp e å sprukket,e d en svakhet på de her bilan?min bil e gått 270000km før d skjedde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg