kimmen^ Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Heisann! Har en hvit 91' Sunny der rusten begynner og titte fram , spessielt i den ene hjulbuen og litt på bagasjedør ved skilt. Nå har jeg ikke tenkt til og ha denne bilen så forferdelig lenge , ei heller kansje selge den videre når jeg er ferdig med den , så rustproblemet er ikke så alfor alvorlig for meg , men det kan være greit og stoppe det eller bregrense spredningen. Spørsmålet er om det finnes noen triks eller midler som kan gjøre det ? Vi har jo 100 vis av "rust stoppers / killers / monsters" and you name it , men fungerer noen av de ? Jeg har fått et tips om og smøre på noe olje , kan det ha noe for seg ? Selv har jeg også vurdert og pusse ned og bare grunne og lakke raskt over , kansje det blir noe lakkforskjell , men det er da bedre en rustfargen mot hvitt. Har dere noen tips ? ( Ny i faget ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Rust er som en kreftsvulst. Hvis ikke du fjerner den helt vil den bare bli større. Mitt råd er å fjerne alt eller å la det være. ;) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Rust er som en kreftsvulst. Hvis ikke du fjerner den helt vil den bare bli større. Mitt råd er å fjerne alt eller å la det være. ;) Kunne ikke vært mer enig:) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ja og det gjør du enten ved å kappe ut og sveise inn nytt eller å sandblåse skikkelig. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg