Gå til innhold

bekern stenges :( det er rånestripa i kongsberg

Ranger emnet

pxpower

Anbefalte innlegg

nå er d blitt snakk om at de skal stenge beckern..detta er ikke jeg m på!

går faen meg ikke ann, hvor faen skal vi kjøre da?

de som klager på berja kan bare holde kjeften sin! de var fult klar over at vi kjører der og spiller musikk.

nå skal dem bygge kjøpesenter på stå passen våres..

nå får d være nok.

den plassen har blitt brukt av mange genrasjoner og der er d blitt ødelagt mange hjul.. la d fortsette på den måten!

hvis de stenger beckern kan jeg love et sant hælvette..

Audi a4<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær sin interesse ;)noen lager mat, andre fisker og noen råner. klart det går ann å vise hensyn å ikke kjøre 5K rpm gjennom sentrum men så ikke steng gata. for det er da de kjører hele veien rundt og bråker i bolig strøk, de kommer jo ikke til å slutte å råne, finner seg bare nye ruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..fordi da kommer du med mopeden din på fri eksos? :tannløs:

nei jeg skjønner at de stenger den hvis det har vært til ubehag for beboerne.. er ikke akuratt venskelig for en normal oppegåede person og finne seg et bedre egna sted å stå og spille høy musikk og kanskje prøve å spinne litt hvis en abselutt er nødt til det..

Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Audi 80 - 72 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å dy meg, for dette blir for dumt.

går faen meg ikke ann, hvor faen skal vi kjøre da?

Det finnes andre alternativer til ting å gjøre enn å kjøre opp og ned en gate hele kvelden.

de som klager på berja kan bare holde kjeften sin! de var fult klar over at vi kjører der og spiller musikk.

Det er kanskje en grunn til at de stenger den?

nå skal dem bygge kjøpesenter på stå passen våres..

"p(l)assen våres" - har dere gjort krav på en parkeringsplass fordi dere ikke har noe annet å gjøre enn å stå der hele natta?

nå får d være nok.

den plassen har blitt brukt av mange genrasjoner og der er d blitt ødelagt mange hjul..

Nok en gang - kanskje en grunn til at de stenger den? Alle med vettet i behold kan forstå at burning og gummisløsing er LITE populært hos politiet og et stort flertall av beboerene i en by. Troooor jeg hadde gjort mitt for å stenge en plass utenfor boligområdet dersom en gjeng tomsinger hadde stått der og spilt musikk og svidd av dekk hver natt.

la d fortsette på den måten!

Nei?

Ja, du kan jo gå i et enmannsdemonstrasjon og se om det hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan jo gå i et enmannsdemonstrasjon og se om det hjelper.. Demonstrasjoner hjalp ikke i Notodden =)

gjorde den ikke? har vært der flere helger og er akkurat som sitt gamle jeg der.. dem tok vel til fornuft etterhvert når politikerne så hvor mange som hata dem.:afro

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider