Bullit Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Skal lakke endel på jettan nå, og lurte på om jeg skulle ta vekk Vw merke og alt det andre på bakplaten. Må det sveises da, eller holder det med å sparkle det igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 viss du uansett skal lakere vil eg satse på å sveise hullene, er ikke så holdbart? med sparkel der, det får en del slag når du lokker bagasje romet, og rekner med du har annleg og da rister det nok en del der så eg ville ikke ha sparklet Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 jeg ville helt klart gått for og sveise hullet er vel ca 0,5 cm dypt. hvis du hadde sparklet det igjenn ville det blitt stygt etter en stund, siden sparkelet ville sunket. (blir nesten bra hvis du bruker langtrådet glassfibersparkel i bunn i tynne lag og lar lagene herde godt, for så og pusse det slett og ta finshen med fin sparkel. med sveising (punkting) ville det ta kortere tid. siden du bare bruker finsparkel.. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Takker for svar, må snakke med den personlige oppretteren min:D Tror han er litt lei av meg og alle bilene:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 kan du ikke bare sveise det selv ? skulle da ikke være så meget stort problem da :rolleyes: pleier å funke med at han får prøve den litt :D funker altid for motormekanikeren min :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Fort at bakplaten "slår" seg sånn at det blir enda mer sparkling og styr senere hvis jeg skal prøve meg, overlater slikt til proffe folk:) Holder meg til det mekaniske jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Har sveisa igjen hulla på min bakplate.. Bare å sveise og slipe ned og dra på litt sparkel å pusse.. Så holder det seg med både anlegg å ditt å datt... får huske på å ha på tectyl el.l på innsia oxo da... :D Blir pent det.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg