Gå til innhold

Airbaglampe lyser

Ranger emnet

JChE

Anbefalte innlegg

Heisann

Som sagt, airbaglampa lyser på en bil jeg skal kjøpe i morra. Golf 3 joker 1997. Er det noen gjengangere her, noen typiske feil?

Prøvde å søke, men fant ikke noe fornuftig

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Som sagt, airbaglampa lyser på en bil jeg skal kjøpe i morra. Golf 3 joker 1997. Er det noen gjengangere her, noen typiske feil?

Prøvde å søke, men fant ikke noe fornuftig

den begynner å lyse etter ca 10 år for at man skal ta den inn på merkeverksted for å sjekke tilstand på airbagen

på biler med beltestrammer kan det forekomme at den lyser hvis sensoren i sete er defekt

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,så den lyser automatisk etter 10 år ja... det kan jo stemme bra det,siden det er en 97 mod... men da kan man fremdeles resette systemet for å slokke lampa?

Henter bilen i dag,så jeg har ikke fått lest ut diagnose eller noe som helst enda, men da ser jeg på det!

Bilforumet.no
Super Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,så den lyser automatisk etter 10 år ja... det kan jo stemme bra det,siden det er en 97 mod... men da kan man fremdeles resette systemet for å slokke lampa?

Henter bilen i dag,så jeg har ikke fått lest ut diagnose eller noe som helst enda, men da ser jeg på det!

jeg har vært inne å gjort det på alle golfene mine.husker ikke hva det kostet men tok og nullet og ut abs lampa.tror det var 500 kr tilsammen

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, hørtes ikke ille ut det... det første jeg tenkte på var bare at det hadde oppstått dårlig kontakt en eller annen gang, så hadde dette lagt seg i minnet slik at lampa lyser... men får se når jeg henter bilen da

Bilforumet.no
Super Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte og lyse til meg og for en stund siden, men var bare en ring i ratte som var slitt.. Kommer ikke på hva den het men var ikke dyrt og få skiftet den.

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider