jecpah Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Kan noen forklare meg med t-skje hva dette betyr og går ut på? exempler på hvrdan man kobler de div ohm. skjønner ingenting av det, så her må noen banke litt vett i hue mitt=) hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Er utrolig mange tråder om akkurat dette, så hvis du søker får du svar :-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jecpah Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Er utrolig mange tråder om akkurat dette, så hvis du søker får du svar :-) prøvde på det, men fant ikke noe. har du en link? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Det første du bør gjøre er å finne ut hvor mye penger du skal bruke på denne stereoen din. Så finner forhandleren en pakke som er tilpasset DEG og din bruk. Utifra dette så blir kopplingen lett da forhandleren bør vite hva som passer sammen med tanke på dine krav og effekttåligheten til elementene. Hvis du allerede har vært og handlet så kan du skrive hva du har av utstyr så er det garantert noen som vil hjelpe deg med å kopple dette så du får riktig motstand i forhold til det produktene dine tåler. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jecpah Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Det første du bør gjøre er å finne ut hvor mye penger du skal bruke på denne stereoen din.Så finner forhandleren en pakke som er tilpasset DEG og din bruk. Utifra dette så blir kopplingen lett da forhandleren bør vite hva som passer sammen med tanke på dine krav og effekttåligheten til elementene. Hvis du allerede har vært og handlet så kan du skrive hva du har av utstyr så er det garantert noen som vil hjelpe deg med å kopple dette så du får riktig motstand i forhold til det produktene dine tåler. Mvh Pål Så det samma hva jeg kjøper, bare det blir kobla opp riktig? Har ikke så mye penger at jeg kjøper nytt, så kjøper noen bassere der og en forsterker her å litt sånn=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Da legger du inn her i denne tråden hva du har lyst å kjøpe så finner nok noen her på forumet ut om de produktene passer sammen eller ei. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg