Gå til innhold

Ford treffet på Rudskogen

Ranger emnet

nismo_power

Anbefalte innlegg

Noen andre som var der idag da? Var ett utrolig bra treff etter min mening... mye gromt å se på!!!

Alltid like morro å se Ruud Racing på banen... det går brutalt!!!!

RS200`n var ikke akkurat en sinke den heller.. hohoh :D

Leker meg med en MKIV Supra

På tide med litt mere boost Quick? :P hehe... neida, hadde det ennå vært deg! :)

*solbrent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by nismo_power

Leker meg med en MKIV Supra

Fet video:D Det er når jeg ser sånt jeg griner av latter av de som bastant hevder at undestyrringen til Audi er "teit"

Det så heldigvis ut til at avkjøringen ikke skadet mer en sjåførens stolthet :D

Hvem var dette da ? Når ? Finnes det såå mange slike her ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bra med bilen hans heldigvis, eneste var att luften gikk ut av det ene bakdekket.. og noen småriper i lakken.

Hadde vært sikkerlig synd om det skulle gått værre med den.... bilen er jo så sjef!!!!

Husker ikke navnet på han.... men det sjedde jo idag på Rudskogen.. på Ford treffet vettu :P hvis det var det du lurte på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Fet video:D Det er når jeg ser sånt jeg griner av latter av de som bastant hevder at undestyrringen til Audi er "teit"

Det så heldigvis ut til at avkjøringen ikke skadet mer en sjåførens stolthet :D

Hvem var dette da ? Når ? Finnes det såå mange slike her ?

Skal ikke klage på understyrings vognene assa, men...

Trur du ikke dette tilfelle har litt med sjåføren å gjøre, fører feil er ikke uvanlig hoss oss andre Loppa ;).

Kan vel sammenlignes litt med han karen i S4 som kommer får fort inn i svingen om understyrer ut på en kul og taker bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du sikker et knakende god forklaring til hvorfor den S4 braka inn i dekkstabelen og bulka hele siden mm på Gatebil på Rudskogen også... :rolleyes:

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Da har du sikker et knakende god forklaring til hvorfor den S4 braka inn i dekkstabelen og bulka hele siden mm på Gatebil på Rudskogen også... :rolleyes:

Kan prøve:D : han kjørte med blanke dekk bak for å "leke seg" -> legger ut rompa opp fra slakteren(er det der?) -> fikk hjulspinn på alle 4 opp bakken- > kløner det til da bilen ikke oppfører seg som han er vant til når han slakker av gassen igjen -> bilen kommer med rompa omtrent som å dra i brekket, når bakdekkene er så forskjellig - > og snurren er et faktum.

Hadde han kjørte med like dekk hadde det nok ikke skjedd. Alt kan vel egentlig skje når man prøver og sladde med vilje, hadde han prøvd å kjøre "fort" hadde det ikke skjedd.

Supraen prøver vel bare å kjøre fortest mulig rundt svingen den ?

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prøve:D : han kjørte med blanke dekk bak for å "leke seg" -> legger ut rompa opp fra slakteren(er det der?) -> fikk hjulspinn på alle 4 opp bakken- > kløner det til da bilen ikke oppfører seg som han er vant til når han slakker av gassen igjen -> bilen kommer med rompa omtrent som å dra i brekket, når bakdekkene er så forskjellig - > og snurren er et faktum.

Hadde han kjørte med like dekk hadde det nok ikke skjedd. Alt kan vel egentlig skje når man prøver og sladde med vilje, hadde han prøvd å kjøre "fort" hadde det ikke skjedd.

Supraen prøver vel bare å kjøre fortest mulig rundt svingen den ?

Bombe... :rolleyes:

Har du prøvd og kjøre fort med en bil med 450+hk fort på bane?

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Bombe... :rolleyes:

Har du prøvd og kjøre fort med en bil med 450+hk fort på bane?

Era

Og hva har det med saken og gjøre ? Har supraen det mener du ? Trodde den der var ganske original jeg.

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Hehe, Era har et godt poeng der, det er ikke lett for en glad amatør å kjøre fort på bane med en effektsterk bil som driver på bakhjula.

Men det lar seg jo gjøre å bruke litt flere posisjoner enn av/på på gassen og da. (Har jeg hørt)

:D

Akkurat! Så hvorfor denne lengtingen etter bakhjultrekk og overstyring når man ikke kan håndtere det ? Eller hva Era ? ;)

(Den ba du om)

Edit:

Ikke deg Eirkoo - så deg håndtere det fint på Våler i mai ;)

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider