corolla87 Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Bare lurer på en ting. Har en honda civic med boltsirkel 4x100. Får jeg på noen felger med 4x98?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 hadde det vært motsatt så kunne du kompansert det med kona bolter men i ditt tilfelle tror jeg ikke det går uten spess spacere Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 ja ok. Er ikke 100% sikker på om det var 4x98 eller 4x102. Er iallefall noen felger som orginalt er til en mini par og 70 mod. Fant ikke boltsirkelen i noe liste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Kjøp deg et sett med slingrebolter, og sentrerings-ringer som passer 100%. Da blir det bra ;) Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Fikk på felger fra en fiat med 4-98 boltsirkel på en vectra med 4-100. Men det er ikke akkurat å anbefale.. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Det går greit så lenge du bruker bolter/muttere med løs kon. Da kan du endre boltsirkelmønsteret med 2 mm. Men husk at mange biler som bruker 4/98 og 5/98 ofte har et annet, gjerne lavere, offsett enn bilene som bruker 4/100. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Ok. Men tanker er bare å prøve. En fetter av meg som har en mini med 195/50-13, så hadde vært artig å sett om det hadde passet på min civic. Har coilovers på den så tenkte å senke den bra mye pluss noen brede små felger og se hvordan det hadde blitt. Kan jo hende det hadde sett helt forferdelig ut.. Men det går ann å kjøre et lite stykke helt rolig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Jeg ville ikke anbefalt å kjøre med mindre du har riktig pcd, for boltene vil mest sannsynlig ikke skru seg inn riktig. Du vil ikke få felgen til å gå helt inntil angleggsflata på bilen. Men det ser du jo når du skrur den på :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg