Gå til innhold

tute på volvo 245

Ranger emnet


langdal

Anbefalte innlegg

tuten på min volvo 245 fungerer ikke..hva kan det være?? går en svart å 2 guleledninger som skal kobles til tuten.. men allikevel fungerer den ikke.. hva kan det være?

 

sjekk om det kommer strøm fram til hornan framme? kan ikke vær brudd i ledninga dær?

e du sikkert tuta virker da?

Kan også være problema på ratte med koblinga på tuta dær.

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å få det til..skal ha med orginalt ratt baki som det er bare å skruve på..

 

må nok det ja,hvis ikke blir det mangel lapp:)

ikke glade i uoriginale ratt de karene der..

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jorde den ene kontakten på fløyteknappen på rattet.. Jeg gjorde det slik at den ene ledninga kobla jeg på den orginale fløyteledninga å den andre kobla jeg inn på bak fløyteknappen, avisolerte en del på andre enden, å snurra den rundt selve knappen slik at når jeg pressa knappen på plass i rattet, ble det kontakt mellom ledningen og selve godset på rattet. Da ble det liv i fløyta.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk sleperingen på rattstammen. Kan hende det er så må dritt der at den ikke får god nok kontakt når du tryker på tuta.. Tross alt en hel haug med motstand i den..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det dere viser bilene deres da, ettersom dere ikke får godkjent med GT/sportsratt?? Har aldri fått en eneste komentar på rattene mine jeg, annet enn att tutene sjelden har virka. Defekt tute gir en 1'r feil, og det er noe du ikke trenger å vise opp igjen for værtfall. I de fleste tilfeller er det like greit å koble opp en egen knapp til tuta, da de uorginale rattnavene sjelden er like å koble til ledningene som orginalt.. Drar du opp nye ledninger gjennom navet, er det så fort gjort å få ledningsbrudd med tida pga alle bevegelsene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår