Gå til innhold

tute på volvo 245

Ranger emnet

langdal

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle vise den oppi vuku i nord-trøndelag.. kance de er litt snillere siden det er en 76 mod 245

luisi har aldri vært godkjent til volvo 240,så tviler på at det går greit:P

du får jo prøve,men tipper det blir bomtur på deg:)

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du viser denn på bilverksteder så tar ikke de sportsratt så hardt!..

her så gjør de det ja, kommer det en bil med det,så blir det mangellapp å må til godkjenning med det på biltilsynet

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..får sette på orginalt ratt på godkjenning da.. så bytte om til luisi når jeg kommer hjem. men thjoms hvor fikk du i stylingen til volvoen din? vurderer slik på stasjonsvognen jeg og.

ja er nok det beste det, hadde du fått godkjent luisi på volvo hadde det vært enklere:)

du tenker på min gamle? 245n..

Bross på den, du må ha nyere fangere om du skal ha det stylinga

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P min sliter litt av og til.. akuratt som den ikke får nok støm av og til.. Må liksom trykke tuten på rattet hardt inn for at den skal gi litt lyd :P Men så har jeg montert på 2 ekstra horn også da.. Så kan ha noe med det å gjøre.. heheh..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P min sliter litt av og til.. akuratt som den ikke får nok støm av og til.. Må liksom trykke tuten på rattet hardt inn for at den skal gi litt lyd :P Men så har jeg montert på 2 ekstra horn også da.. Så kan ha noe med det å gjøre.. heheh..

du som har so masse lys på bilen din, kan vell og koble med rèle. bruk de på tutane dine du, da kjem det altids nokk strømm.. enten så tuta det, eller så gjær det ikkje, og de blir ikkje sån skrapelyd...

og smør polane inne i ratte med nåkke elektro guffe, så det blir bedre kontakt der...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider