triggerhappy Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Trenger nye oljetemp- og oljetrykk-målere siden Equus-målerne er noe dritt. Er de fra VDO til 250-300,- stykket greie målere? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Hadde VDO til turbotrykket den var ræva for å si det sånn bråka som et uvær å ikke spesielt nøyaktig heller. Viste 1,4-1,5 bar som maks trykk bytta den ut å den viser 1,6. Kontrolerte med det veskefylt mannometer å den viste å 1,6. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by audi_s4 Hadde VDO til turbotrykket den var ræva for å si det sånn bråka som et uvær å ikke spesielt nøyaktig heller. Viste 1,4-1,5 bar som maks trykk bytta den ut å den viser 1,6. Kontrolerte med det veskefylt mannometer å den viste å 1,6. Det sa han ene på Kollevold òg. Men oljetrykk- og oljetemp-målerne var visst gode. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 jeg har VDO både turbotrykk,oljetrykk og oljetemp. målere.. har ikke hørt et jævla pip fra turbotrykksmåleren min jeg,ihvertfall..(viser rett gjør den også) og oljemålerne virker kurante nok de også. Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by audi_s4 Hadde VDO til turbotrykket den var ræva for å si det sånn bråka som et uvær å ikke spesielt nøyaktig heller. Viste 1,4-1,5 bar som maks trykk bytta den ut å den viser 1,6. Kontrolerte med det veskefylt mannometer å den viste å 1,6. Turbotrykks målere holder kjeft hvis man legger inn en liten struping i slangen. ;) Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg