Kim_R Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Hei.. Har nå kjøpt meg en 2002 modell Golf IV 130hk med tiptonic kasse. Hvordan er den med Chipping av denne type motor / gir?? Må Kassen (modulen til kassa) også Chippes? Kan jeg forvente meg en økning på ca 35-40hk? Mvh Kim Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Man burde helst unngå chipping av en bil med automat kasse(tiptronic)Spz VAG biler. Asså,din motor tåler jo det,bremsene også.Men girkassa tåler ikke det,kan hende for en kort periode,men etter hvert så vil det komme opp endel feil meldinger.Hjernen til girkassa vil ikke skjønne noe,når antall hk og nm blir øket,etterhvert vil girkassa begynne å slure mer.. Begynn heller med noe smått,som f.eks eksos og filter..Start heller litt smått.. Men opp til deg mr :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg