Gå til innhold

snart 18, ny bil maks 60 lapper

Ranger emnet

eirik845

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja men bulk i kanalen er da ikke små feil er det vel?

vis det hadde verdt et annet sted så hadde jeg driti i det men kanal er dritt da.. eller?

Volvo er kvalitet, det er grisemorro å kjøre og det er en bil du helt sikkert vil like godt. 940 tic står det en del av på nettet også...billige trimdeler osv. har de også. Lett anskaffelige deler osv.:yummy:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Opel Omega er et bra valg, uansett modell. 2.5v6 drar godt i B-modellen.

enig med Andyii her, mye bil for penga. Spinner rundinger på tørr asfalt med standard 2.0 16v;) artig bil, vurderer sånn selv.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orker ikke kjøpe bil til under 20 lapper.. blir så mye å fikse på de bilene vis man ikke er jævla heldig.. skal da ikke ødelgge bilen men med baksjuls trekk er det mye lettere å sldade på parkeringsplasser ogsånn da.. spinne..

vil heller ha en bar bil med fram hjuls trekk en en dårlig med bakhjulstrekk

gjelder nesten uansett hvilken prisklasse du skal kjøpe bil i,

sålenge man leter etter den billigste (i forhold til andre med samme modell osv) bilen.

ble kanskje dårlig forklart.

vell, en bil til 60k er ikke nødvendigvis mindre å reparere på en en bil til 20, forskjellen er bare at da har du penger tilovers for å fikse den.

uansett om bilen koster 20, 60 eller 150, så er det lurt å ikke bruke hele bilbudsjettet på bilen, da det ALLTID kommer uforutsette utgifter i tillegg.

trøtt nå, tror det ble mest rot^^

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjelder nesten uansett hvilken prisklasse du skal kjøpe bil i,

sålenge man leter etter den billigste (i forhold til andre med samme modell osv) bilen.

ble kanskje dårlig forklart.

vell, en bil til 60k er ikke nødvendigvis mindre å reparere på en en bil til 20, forskjellen er bare at da har du penger tilovers for å fikse den.

uansett om bilen koster 20, 60 eller 150, så er det lurt å ikke bruke hele bilbudsjettet på bilen, da det ALLTID kommer uforutsette utgifter i tillegg.

trøtt nå, tror det ble mest rot^^

Jeg fant det iallfall fornuftig. Siden pris avhenger av kjørelengde, størrelse, alder, motor, effekt og hvor godt den er holdt, blir prisen en variabel mellom alle disse. Villed du hatt en relativt ny bil med mye elektronikk som kan feile, som er rævkjørt og står til 100k eller en bestemorkjørt, eldre bil til 20k. Jeg vet hva jeg hadde valgt iallfall.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men trur jeg kjøper volvo det er de jeg er mest sikker på.. s40 helt grei bil passe stor og koster ikke så mye for en 1996-1999 model.. eller kansje en 850 men de er dyrere/årsmodel..

en s40 med 1.8 bensin motor går ikke veldig bra men det går fram over.. kjøper det nå å bytter heller bil når jeg får mere penger.. og kansje kjøper en billig ( 20 tusen eller hvor mye penger jeg har da. ) volvo med bakhjulstrekk når jeg blir litt eldre å har råd til 2 biler..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men trur jeg kjøper volvo det er de jeg er mest sikker på.. s40 helt grei bil passe stor og koster ikke så mye for en 1996-1999 model.. eller kansje en 850 men de er dyrere/årsmodel..

en s40 med 1.8 bensin motor går ikke veldig bra men det går fram over.. kjøper det nå å bytter heller bil når jeg får mere penger.. og kansje kjøper en billig ( 20 tusen eller hvor mye penger jeg har da. ) volvo med bakhjulstrekk når jeg blir litt eldre å har råd til 2 biler..

lurt valg.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider