Chill Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Jeg er med:) får håpe på enda flere som vil herje i år:) Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Jeg er med:) får håpe på enda flere som vil herje i år:) Jepp.. Regner med like bra pågang som i fjor, men denne gangen er folk mer forbederedt og har med seg flere hjul.. :) Vi har fått godkjent treffet av de lokale blåkledde.. Men er fortsatt litt frem og tilbake ang herjeplassen, men jeg håper og regner med at det går i boks.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 raymond ifra Street-Garage.com - Hjem filmer nok litt og tar nok noen bilder også :) felles avreise shell 11:00 folkens? Jeg kommer så klart, enten opp bike eller bil :P Jeg er med :)oppmøte kl 11 på shell strømmen, for så kolonne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 w00t! Forrige streetmeetet var jo innmari bra, så jeg kommer en tur hvertfall. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_Golf Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Jeg kommer en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Vi er med:) Gleder meg...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Kommer selvfølgelig jeg! Akkurat som i fjor... Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Bump! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Da kommer ikke jeg alikevel, skal på Vingåker treffet istedet:) Men bumper denna fordet, er utrolig dårlig respons her, burde vært MANGE flere som hadde postet at dem kommer? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Sign me up! ... /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Denne posten ligger her fordi treffet på mange måter ikke er et streetmeet, men egentlig så er det jo det.. Kan noe flytte denne posten for meg? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Jeg kommer jeg å.. Bor ca 5 min unna,så jeg kommer garantert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Vi trenger vakter til treffet, så fint om noen melder seg.. Gratis autoslalom til vaktene dagen etter.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Selv om Benz'en er i "Ratzie-look" så svinger jeg nok oppom.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Oppdatering i første post.. Til tross for at vi fikk godkjent herjeplassen i fjor så fikk vi ikke tilatelse fra Ullensaker lensmannskontor på den delen.. Selve treffet er godkjent, men ikke herjeplassen.. Så vi får gjøre det beste ut av det.. ;) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg