JHS Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Rekker jeg og få skiftet girkasse så kommer jeg en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hvordan var dette i fjor? Når kom folk og når var det liv?Skal lage en liten sak for Romerikes Blad, men har litt snaut med tid den dagen så hadde vært fint å vite når det er folk der! Er det noen som styrer dette, som jeg kan ta en prat med? Pm meg, evt mail fred-stian@martila.com Ny slagplan i år så litt vanskelig å si når det er mest folk.. Men vil tippe at rundt kl. 14.00 er best.. Du kan kontakte meg på 48259990.. :) Anders Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Det er meldt strålende sol og null vind på lørdag midt på dagen :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjee Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 jeg kommer så sant jeg finner noen med plass til meg :P :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Jeg kommer i gamle bilen min. Har lånt den for annledningen...hehehe Siden smarten min er litt syk om dagen,så kjører jeg lånt bil.. Men skulle absolutt hatt smarten på treffet..hehehe Til alle fra kongsberg og omegn: Det blir kollone fra kongsberg. Avreise fra beckern ca kl 10 Se etter en rød primera(gamle bilen min).. Håper at mange fra kongsberg blir med.. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R8228R Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 hei kolonne fra strømmen,,, vi møtes rund elve kvart over og satser på avreise halv tolv mot gardermoen. allerede ti biler jeg vet kommer. så møt opp folkens.... hilsen raymond..... Siter rayol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R8228R Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Jeg kommer i gamle bilen min. Har lånt den for annledningen...heheheSiden smarten min er litt syk om dagen,så kjører jeg lånt bil.. Men skulle absolutt hatt smarten på treffet..hehehe Til alle fra kongsberg og omegn: Det blir kollone fra kongsberg. Avreise fra beckern ca kl 10 Se etter en rød primera(gamle bilen min).. Håper at mange fra kongsberg blir med.. hummm ville ikke tatt en sving innom shellen på strømmen da... så kjører vi samla oppover...er hyggelig med nye beskjetskaper.... Siter rayol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w4zz Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Jeg og noen fra fetsund kommer nok, møter seff på Shell strømmen :D Siter v-Audi A4 1.9TDI Quattro -04 x-VW Passat 1.8T Highline -99 x VW Golf IV 4Motion -99 x-VW Passat 1.8T Highline -99 x-Peugeot 406 1.8 -00 x-VW Golf 2 1.8GL -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Her er bakveien rundt evt teknisk :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Veibeskrivelse i første post.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Da var det overstått og jeg er skikkelig solbrent.. :) Kan vel bare si at treffet ble veldig vellykket, ikke like mange besøkende som i fjor, men det må man bare regne med når man ikke har herjeplass eller lignende.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 bra treff :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Hva ble resultatene av topp 5 konkurransen da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 hm, prelude (beste jentebil), en almera (beste ombygde), en passat (beste felger) og en dodge super bee (beste orginale) folk som er mer "into" biler veit sikkert mer om hver enkelt Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w4zz Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Hva med DB-draget da? Plasseringene der? Siter v-Audi A4 1.9TDI Quattro -04 x-VW Passat 1.8T Highline -99 x VW Golf IV 4Motion -99 x-VW Passat 1.8T Highline -99 x-Peugeot 406 1.8 -00 x-VW Golf 2 1.8GL -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg