-TORE- Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 ?? nå skjønner jeg ikke hva du mener..?? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Synest ikkje det er vits att du har ein FB motor berre liggende eg da, ikkje lyst å kvitte deg med den? :) Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 kanskje d ja, bare å by d..:) over pm selvfølgelig, minuset er at den er uten ledninger da, de skal på fk`n. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 ?? nå skjønner jeg ikke hva du mener..?? Angående "norsk"? Jeg bare tillater meg å sette spørsmålstegn ved om bilen var solgt ny i Norge, for DJ-nr tyder på at den er førstegangsregistrert i Norge noe senere (97->). Dessuten er det muligens ikke FB (130 hk) originalt på en norsk 94-modell. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 larsverm: hmm.. d har jeg sannelig ikke tenkt på å sjekke, får gå ut å se når dama kommer hjem med den.:) På tirsdag ble bilen kjørt ut av garasjen med FK og M90.:) Foreløbig er kun innsprøytningshjernen chippa, men gullboxn får vel en chipp den og snart. Under første kjøretur nappet bilen ganske mye ved jevnt turtall + at lamdalampa lyste. Så kom jeg plutselig på at jeg hadde glemt å bytte tenningsmodulen til venstre i motorrommet, så jeg byttet den og nullstilte systemet. Og d var faktisk alt som skulle til for å ordne d!:) Har også ett problem med at bensinen "siger" tilbake når jeg har stoppet motoren, slik at den blir litt tungstarta. Slik har den alltid vært, blir lettstarta hvis d er over halv tank. Er d pumpa under bilen som må byttes? Eller noen som har vært borti d samme som har noen vettduge forslag? :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 larsverm: du hadde rett, reg første gang i Norge januar 1997. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 OK, slikt kan jo være kjekt å vite, selv om det vel har lite praktisk betydning. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.