sc0ot Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 - FIKK BESKJED OM AT DENNE GIKK UNDER GOLF 1 PÅ GOLF 2 FORUMET - angrer på jeg ikke befølte stussen din Jihu, brått var jeg og min mor i Horten og spleisa på en søt liten rød cab. Jeg fikk alt jeg ønsket, en litt større motor og fortsatt golf 1 kaross, men denne går vel under Golf 2 siden den er 1985 mod? Litt rust i dører, ikke noe større under, motor tikker men går ganske ok. Uansett, ingen vil høre snakk, alle vil ha bilder: PLAN: Oljebehandle for å stoppe evt rust som kan komme snikende, bruke den i sommer, ta rusta til vintern. Utover dette ønsker jeg en clean stil med kanskje en liten frontleppe ( sånn liten en, er det GTI leppe kanskje? ). Kanskje en "badlook", altså sånn list man hekter over lyktene. Og såklart vil jeg ha lykter med "+" i. :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Så fin ut den der.. Har lyst på en slik en selv. justerbart senkesett og 14" eller 15" felg med kant så har du maskin. Er forresten en Golf 1 ja, selv om det er 85 mod. Ble aldri laget en Golf 2 cab. 1ern gikk helt frem til Golf 3 kom. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Det var det jeg tentke, men prøvde meg på golf 2 siden den er 85 mod. Men så bra, jeg vil heller ha 1r enn 2r :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 gratulerer med ny bil! fin bil, og med litt arbeid så har den bra potensiale=) Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Takk! :D Tenker vi konsentrerer oss om å stoppe rusta først jeg ; D Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg