Gå til innhold

Felgstørrelse på 35i stv.

Ranger emnet

supreme

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor store felger jeg kan sette på min passat 94 mod (35i) stasjonsvogn.

er 195 65 14 som står på nå. tror det er standard, har ikke sjekka vognkortet men.

har sjekka sånn kalkulator og ser at jeg kan sette 45 17 uten noen stor forskjell i diameter.

men hvor bredt kan det være? uten valsing.

så lurte jeg på hva som er greia med felgbredde kontra bredde på dekket. tenkte på 205 45 17, kan jeg da ha 7.5 felgbredde?

har innpress noe å si på om jeg kan sette felgen på bilen. hva er liksom standard innpress?

er ingen senk på bilen foreløpig. men tenker på å senke den 40/40 hvis det ikke blir noen store utgifter etter eu kontroll.

hva har dette å si på felgstørrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

205 på 7,5 går gulle godt det.standard et på disse passatene er vel 37 om jeg ikke husker helt feil.det er mulig å på 19" felger på disse,men da med noen runder med tape på.hvor breie felger det er mulig å sette på vet jeg ikke egentlig,men det er populært i tyskland å hive på 9*16 med 15 i innpress.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er knall

hvor mange felger er det egentlig som har 4 bolter i 17" finner liksom ikke så mange

tror det er 4-100 som er denna bilen.

veit at noen av de orginale audi og vw felgene har flere boltsirkler, men er det vanlig?

det er vel ganske vanlig det,er vel 4*100,5*100 og 5*112 som er på de fleste vw.Det er 4*100 på din,så lenge du ikke har vr6 eller noe slikt da.de har 5*100.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider