Gå til innhold

Har jeg slått meg hvis jeg føler for å sette på neon under bilen?

Ranger emnet

JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja.. Jeg vil jo ikke bruke det hele tiden.. Er jo bare når jeg suser forbi biler på veien eller kanskje når jeg råner..

Men ellers skal det være avslått.!

Har lyst på sånn UFO kit.. (fler farger) sånn at det ikke bare blir helt likt hele tiden.. Men vet ikke helt :s VELDIG usikker..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en gammal volvo du kjører da gutt, bruk litt fornuft..det kommer jo ikke til å se så veldig bra ut.

om du absolutt må ha det på den gamle brakka så ville det jo passe best om du kjører plast/stereotuner stilen fullt ut. med full styuling Chrome felger og masse bling.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg gjør :P Men tar de få rust flekkene mine først

ta de små rust flekkene dine du:P og bruk heller penger på felger,motor, osv....

244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt!

242 79-mod(prosjekt)

945 isbil,bur,esab sperre.

o4 toyota shiheis 4x4 d4d.

http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye seriøse og saklige svar her gitt.

Det bør nok ikke gjøres på en tilnærmet original eller sliten volvo. Og den bør være senket, da 240 ikke akkurat er lav og da blir alle røra synlige. Selv har jeg ufo kittet montert på en veldig senket 240. Der har jeg montert røra veldig høyt oppe i tillegg til at jeg har sveiset på en del breiere kanaler på den. Så der skal du bøye deg langt ned før du ser røra.

Av folk som har sett bilen i mørket så har jeg kun fått positiv respons (Da tels IKKE respons ifra politiet).

Mercedes 190

Chevy Van G20

Volvo 242 - http://www.home.no/v242

Blazer K5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye seriøse og saklige svar her gitt.

Det bør nok ikke gjøres på en tilnærmet original eller sliten volvo. Og den bør være senket, da 240 ikke akkurat er lav og da blir alle røra synlige. Selv har jeg ufo kittet montert på en veldig senket 240. Der har jeg montert røra veldig høyt oppe i tillegg til at jeg har sveiset på en del breiere kanaler på den. Så der skal du bøye deg langt ned før du ser røra.

Av folk som har sett bilen i mørket så har jeg kun fått positiv respons (Da tels IKKE respons ifra politiet).

purken lika ikkje slikt nei.. :P

bilde av bilen din?

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider