Gå til innhold

Lei annonseselgere da eller?

Ranger emnet

Golfy

Anbefalte innlegg

Folk som ringer deg med en gang og hele tiden med en gang du har lagt ut en bil til salgs og oppholder deg leeenge og lover deg gull og grønne skoger hvis du BARE betaler så og så mange hundre kroner til de, og annonserer de bilen din for deg, og lover at den blir solgt med en gang..De er veeeldig irriterende!!

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg har forstått det rett, så er det folk (ofte telefonselgere) som ønsker og profilere annonsen din f.eks. på tv2text etc. De ser at du har annonsen ute på nettet eller andre steder og dermed ringer de deg med håp om at de skal selge deg en annonse..

Rett meg hvis jeg tar feil.

Edit: eller som VW4 sa ;)

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipeste med annonseselgerne er at de virker så interesserte!

Selger: Heisann! Jeg ser du har en Volvo 242 TIC til salgs.

Jonas: Stemmer det! Mange som har ringt og vært å kikket, men den er ennå ikke solgt. Bare å komme for en prøvetur.

Selger: Den ser jo veldig pen ut. Stor motor eller?

Jonas: Greit nok med motor, men 242 begynner jo å bli sjelden vare. Pent eksemplar som er gjort endel med.

Selger: Gått langt? Rust? EU-godkjent? Servicehefte(?)? +++

Jonas: Gått 220,000km, veldig lite rust, EU-godkjent i Juli, ikke servicehefte.

Selger: Du vil ikke legge den ut på TV2 texttv da?

Jonas: NEI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Jeg jobbet for satan sjøl ,- Tv2 tekst TV :mad:

Tjente rundt 140-150kr timen alt i alt eller noe ! Etter en og en halv måned (jobbet der ca 7*5 timer), hadde jeg tjent nesten 5000kr ;)

¨

5000 kr etter en og halv måned? Det er jo skikkelig rævva. Skulle jeg ha jobbet for slike så måtte jeg ha en månedslønn på minst 100 000,- kr for å oppveie alle mordtruslene slike selgerfolk fortjener å få..

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

jeg jobber faktisk med dette nå da. :) Men mine bookere ringer kun opp personer som vil bli oppringt. Til en forandring. :)

Seriøst - finnes det folk som faktisk liker å bli oppringt?

Hvordan er det å selge da?

"Heisann telefonselger, lenge siden sist nå. Lurte på hvorfor du ikke har ringt meg. Hva har du å selge nå?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender ut informasjon på forhånd om de tjenestene vi leverer. Så om dem er interessert så får dem nå lese gjennom det. Det står videre ta dem kommer til å bli oppringt i løpet av to uker for å bli spurt om dem er interessert i avtalen. :)

Ganske greit egentlig.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider