quack Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Jeg pleier å be dem dra til hælvete og da legger de som regel på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 det lureste er å si: hei, du ringter meg for 5 minutter siden, da blir de fkikkelig flaue. de aner jo ikke hvem de har ringt til!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 veldig irr med tv2 tekst tv selgere, ringte 2 stk på ca 1 time, førstegangen var eg forsåvidt blid, men andre ba eg ryse og reise, faens folk..... Hat hat hat, hvorfor eg ikke vil legge inn anonse der, billig, osv osv..... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 hihi, jeg fikke tv2-jævlene dagen eter jeg satt bilen på finn, og jeg dro en "faen det var et supert tilbud-trikset" jatta med han og sa at dette var bra og billig, jeg hørte at han lyste opp som ei sol. diskuterte pris og når det kom inn, bla bla bla, også sa jeg: hehe der lurte jeg deg, jeg skal ikke ha en dritt av det du selger:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by Golfy Så denne nå...Legg merke til de to siste linjene.:D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=343928 Hehe.. veit hvem fyren er.. en av vw/audi gutta her i Ålesund... Tro meg, han gjør som der står oxo :cool: :D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by ScOrPiOn` Hehe.. veit hvem fyren er.. en av vw/audi gutta her i Ålesund... Tro meg, han gjør som der står oxo :cool: :D :cool: faen meg en rå bil han selger også! skulle jeg hatt audi måtte det blitt noe sånt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hadde visst en "how to" på å bli kvitt annonseselgere: Er du lei av telefonselgere?? Her er et par effektive tips om hvordan du kan bli kvitt dem!! 1: Syng Knudsen og Ludvigsens "telefonsang" til du hører opptattsignal. 2: Fortell om dine personlige problemer. Understrek hvor godt det gjør å ENDELIG snakke med noen om det. 3: Trykk på tastene. Legg skylden på selgeren, og be han om å slutte med det. 4: Prut. 5: Le hysterisk til du hører opptattsignal. 6: Forandre dialekten din hvert 10. sekund. 7: Pust tungt og spør hva selgeren har på seg. 8: Spør om det er mulig å LEIE produktet. 9: Imiter selgerens stemme. 10: Spill trekkspill kontinuerlig fra og med samtalen starter. 11: Foreta en psykoanalyse av selgeren. 12: Sett selgeren på venting og gå og se TV. 13: Lær deg å imitere lyden av at man drar i toalettsnora. Lag denne lyden hver gang selgeren snakker om produktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hadde visst en "how to" på å bli kvitt annonseselgere Genial..... :D Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Macgyver Genial..... :D :) neste gang skal jeg puste tungt å spørre hva selgern har på seg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by quack 3: Trykk på tastene. Legg skylden på selgeren, og be han om å slutte med det. Å fy faen hvor bra den der var! Aldri tenkt på før, skal jeg begynne med.. men jeg skal bare trykke på tastene jeg da. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Her jobbet med telefonsalg i Telenor. Der hadde vi en knapp vi kunne trykke på for å fjerne psykopatiske/tullete folk fra ringelistene. Derfor hender jeg jeg skjeller og smeller noe så inni gampe.... at vedkommende i andre enden legger på. Så håper jeg at jeg er innlemmet på "håpløs-listen" for da slipper jeg mere opprigninger. Også genialt å påstå at noen andre nettopp har ringt! Ikke nødvnedigvis samme person. Hvis du påstår noe sånt vil selgeren kontakte sin coach og påstå at ringelistene må byttes fordi de har blitt så korte at samme person blir oppringt flere ganger. Eller hva med å etterligne en fax? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 En kollega av min lærer på VK1 på videregående dro denne til en telefonselger: Ja god dag sa telefonselgeren, å han kollegaen jattet med så de holdt på å runde halvtimen: Selger: Skal du ha produktet? Kollega: Jeg nei, Jeg jobber i Televerket jeg så jo mer du prater jo mer jeg får i lønn. Selger: KLIKK! Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Faen ikke rart, siden helga har 7 stk ringt meg... 5 av dem på lørdag :( "Vi selga bilen din sjikelig bra" sa han siste som ringte i går :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg