Gå til innhold

Lei annonseselgere da eller?

Ranger emnet

Golfy

Anbefalte innlegg

hihi, jeg fikke tv2-jævlene dagen eter jeg satt bilen på finn, og jeg dro en "faen det var et supert tilbud-trikset"

jatta med han og sa at dette var bra og billig, jeg hørte at han lyste opp som ei sol. diskuterte pris og når det kom inn, bla bla bla, også sa jeg: hehe der lurte jeg deg, jeg skal ikke ha en dritt av det du selger:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde visst en "how to" på å bli kvitt annonseselgere:

Er du lei av telefonselgere??

Her er et par effektive tips om hvordan du kan bli kvitt dem!!

1: Syng Knudsen og Ludvigsens "telefonsang" til du hører opptattsignal.

2: Fortell om dine personlige problemer. Understrek hvor godt det gjør å ENDELIG snakke med noen om det.

3: Trykk på tastene. Legg skylden på selgeren, og be han om å slutte med det.

4: Prut.

5: Le hysterisk til du hører opptattsignal.

6: Forandre dialekten din hvert 10. sekund.

7: Pust tungt og spør hva selgeren har på seg.

8: Spør om det er mulig å LEIE produktet.

9: Imiter selgerens stemme.

10: Spill trekkspill kontinuerlig fra og med samtalen starter.

11: Foreta en psykoanalyse av selgeren.

12: Sett selgeren på venting og gå og se TV.

13: Lær deg å imitere lyden av at man drar i toalettsnora. Lag denne lyden hver gang selgeren snakker om produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jobbet med telefonsalg i Telenor.

Der hadde vi en knapp vi kunne trykke på for å fjerne psykopatiske/tullete folk fra ringelistene.

Derfor hender jeg jeg skjeller og smeller noe så inni gampe.... at vedkommende i andre enden legger på. Så håper jeg at jeg er innlemmet på "håpløs-listen" for da slipper jeg mere opprigninger.

Også genialt å påstå at noen andre nettopp har ringt! Ikke nødvnedigvis samme person. Hvis du påstår noe sånt vil selgeren kontakte sin coach og påstå at ringelistene må byttes fordi de har blitt så korte at samme person blir oppringt flere ganger.

Eller hva med å etterligne en fax?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega av min lærer på VK1 på videregående dro denne til en telefonselger:

Ja god dag sa telefonselgeren, å han kollegaen jattet med så de holdt på å runde halvtimen:

Selger: Skal du ha produktet?

Kollega: Jeg nei, Jeg jobber i Televerket jeg så jo mer du prater jo mer jeg får i lønn.

Selger: KLIKK!

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider