Gå til innhold

min a4

Ranger emnet

a4-18TQ

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte bilen min i oktober så er vel på tide med en tråd her.

Bilen er en a4 avant 1998 1,8tq. Hadde egentlig ingen planer om å kjøpe a4 men pga kjøpepress fra sjefen så ble det denne. Fant annonsen på finn en lørdag og dro og henta den uka etter.

Bilen har gått i tyskland og har servicehefte derifra. Når bilen kom til norge ble bremser, skriver, reim og drivknuter byttet. Den hadde gått 153' når jeg var vel hjemme igjen.

Har 17" sommersko og 15" vinter. Til sommeren har jeg lyst til å få på BBS CH “black edition” i 18" eller noe lignende.

Det jeg har gjort med bilen hittil er:

nye lykter i front

hvite sideblink

s4 fanger og tåkelys

s4 grill

litt anlegg

turbotrykksmåler

KN filter

6000k 50w xenon i fjernlys

ny visker på bakrute

tonet rutet

höen xenonmatch i nær og tåkelys

liten antenne (drit dårlig men penere!)

Planer fremover er eksos, bakre del med 2 blanke litt større ender, muligens racekat, kanskje fremre del. Forge resirk kommer også samtidig med chip litt nærmere sommeren ;) såvidt jeg har lest så er visst også N75H å anbefale så denne kommer også.

Ellers innvendig så har jeg planer om å få lakkert regnskogen. Må bare få tak i en ny list til høyre frem og ramma rundt cd/klima/knapper. Har veldig lyst på carbon men dette blir i meste laget hva lommeboka bil betale!

Skjerm er jo også kult så det kommer vel det også. Må bare få råd til alt mulig :)

Skal også senke litt men vet ikke hvor mye og hvordan ennå.

Burde vel også få tak i stort høyrespeil snart. Dette har igrunn irritert meg siden jeg kjøpte den.

Fint med tips og tilbakemeldinger!

Her er noen bilder:

DSC00015.jpg

a4.jpg

P2230003.jpg

P2230021.jpg

ja jeg vet bilen er møkkete og bildene er dårlige!

Audi A4 1,8TQ Avant 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider