EliteCorrado Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 tenkte jeg skulle finne ut av ting: Når jeg bodde på Hvaler, så kjøpte jeg corradoen. Mens jeg hadde denne, så har jeg møtt flere av sammes slag. Møtte en hyggelig en rado-eier mellom Skjeberg og Halden. Han hilste og blinket med lysene. husker ikke farge. Ikke sett denne siden. På tur fra Oslo, da kom det en bil i høyere hastighet bak meg. Denne blinket også til meg. Til min store "forskrekkelse" ;). Denne var mørk med "viper-striper", hvite. Den siste bilen jeg så, som gjorde at jeg forelsket meg i bilen, sto som oftest ved Kråkerøy Shell-stasjon. Denne var kameleon farget. Grønn og lilla noe... Mener å ha sett denne til salgs som prosjekt da denne var kræsjet i ettertid. Med turbo og no-greier. Noen som kjenner til disse? dette var i perioden vår- høst 2006 Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Den med viper striper har jeg sett her i bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 den kamelonfarga er det en kamerat som har kjøpt.. ka2 her på forumet. Den er rettet opp og er nylakkert i en audi sølvfarge, den ser veeeldi mye bedre ut nå enn da den var kamelonfarget ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Slik er den kamelon corra nå... Skryte... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 nydlig..må stikke innom deg en dag snart igjen og se på fremgangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 den ble fin gitt.....du mangler frontrute *hirr Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 den ble fin gitt.....du mangler frontrute *hirr er ikke bare det den mangler ;) Blir nok hel bil ijgen før sommeren håper jeg.. Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASD Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Og siden har det hvert stille her i østfold.:watchout Står nok mange i garager rundt om:cool: Siter Corrado G60 OEM+ http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Denne hentet jeg tilbake til Horten, hvor den engang ble importert til, fra Lillehammer for et år siden. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 du KA2, var det deg det sto om i gatebil? Ryktebørsen. Sto at "En potensiell pokalsanker i VW miljø. En vw corrado, lakkert i Audi Nimbus grå. 1,8 16v Turbo..." Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 du KA2, var det deg det sto om i gatebil? Ryktebørsen. Sto at "En potensiell pokalsanker i VW miljø. En vw corrado, lakkert i Audi Nimbus grå. 1,8 16v Turbo..." Det er Corradoboy sin bil. Den har vært "nesten ferdig" en årrekke nå, men i år kan det endelig se ut som at den definitive forløsningen kommer:happyhappy: . Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg