Kubbikkåre Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Har en 93 Omega 2.6 med runde hjulbuer bak. Forrige eier mente at bilen hadde fått bakstillingen fra en senator, fordi den så høy ut etter at den fikk runde hjulbuer. Han var ikke helt sikker på hva som var gjort. Hva er forskjellen på omega og senator bak, bortsett fra fjørene? Hvordan vil det bli om jeg setter på 35/35 senkefjører til omega? Vil bilen bli høyere bak enn den er nå? Den er passe lav bak som den er, men vil gjerne ha den litt stivere, og lavere i fronten.. Har også planer om å sette på camberkit bak, Tiger Speedparts noen som har erfaringer med dette? Synes ikke det er så pent når bilen skrever som den gjør nå... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Omega A sedan(2,6 og 3000)har samme understell som Senator B. Stv. har stivere bakfjærer og annen innfestning på bakdempere. Her får du senkesett: Eiker Motorshop - Norges strste bilvarehus - Hovedside Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Har sett flere omega med runde hjulbuer, som virker veldig høye bak, så jeg tenkte at det muligens var slik at senatoren var lavere siden han mente det var skiftet over noe... Min er i alle fall lavere bak enn en original sedan.. Det er vel forskjell på fjørene, i og med at det er forskjellige senkesett til Opel omega a sedan 2,6i /2,3d /2,3td og Senator B ??? Tenkte jeg skulle handle her jegVelkommen til Senk.no Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 har du laga de runde hjulbuene sjøl?? korleis du gjekk frem? tok du vinkelkutter og skjerte ut? fjerna den nederste lista på min blei en del finere! Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Venstre hjulbue framme på høyre side bak, og omvendt. Og nei, jeg har ikke gjort det selv, men det er utrolig bra utført. Ser ut som om det er originalt! Så det jeg egentlig lurer på her, er om jeg må bestille senkesett til omega eller senator?? Hvorfor er det forskjellige sett om det er likt understell? Hmm.. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg