An2ns1 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Har tenkt å senke bilen min nå som våren kommer. En A4 95 mod sedan skal ha minst 60/40 senk å har ikke tenkt å bruke mye penger i senkesette ettersom jeg også skall ha nye felger! har sett på tysk ebay mn er litt skeptisk t å forskuddsbetale så mye til utland. fant disse to på streetdisign: Kenth Auto & Tuning AS Kenth Auto & Tuning AS har snakket med de og begge er godkjente med TUV papirer! noen som har nå erfaringer med disse? noen som vett om d går an å justere mellom 35-65 mm både foran å bak på d justerbare? Eller noen som har forslagg til 60/40 med dempere eller et justerbart et til rimelig pris?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Jeg har VMAXX justerbart. Kjøpt hos Eyecandy racing til 5000kr. Senker 40-120mm. Slå til. Jeg digger de. Disse har jeg også fått godkjent og stempla i vognkortet, no prob. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 ja d hørtes ikke domt ut, Har di ei hjemmeside d går an å se på eller hvordan gjorde du d ... får iallfall ikke til å gå innpå http://www.eyecandyracing.no var det med TUV papirer på senkesette når du fikk det eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Opplagt at han fikk TUV papirer når han skriver: "Disse har jeg også fått godkjent og stempla i vognkortet, no prob." Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 d betyr væll it at han fikk dæm med når han fikk senkesette i posten. kanskje han mått snakk med produsenten eller Eyecandy racing for å få d ettersendt å d gidde it æ å styr med så va derfor æ lurt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Noen som har erfaring med det første settet (35,40) til 1500,-? Dette settet er bare fjærer? Kikket på noe på bs bildeler, det var bare fjærene til samme prisen. Disse var av merket Cobra. Hva er å anbefale? Skal senke bilen 35-40 nærmere våren, og prøver å gjører det billigst mulig, men vil ha noe som holder litt hvertfall! Mvh. Kristian E. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Til alle dere som ikke gidder/tør/orker å bestille fra eBay annbefaler jeg å melde dere inn i VWAUDI-CLUB NORWEGEN. Der kommer det alltid bra deler til A4 B5 billig til salgs. Nå ligger det også ett FK Highsport justerbart understell der til latterlige 5000kr. Sånne gode kjøp dukker stadig opp, bare spør brunerune. Han hadde storshopping der med stoler og diverse nå.. Mvh Rolf :) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Til alle dere som ikke gidder/tør/orker å bestille fra eBay annbefaler jeg å melde dere inn i VWAUDI-CLUB NORWEGEN. Der kommer det alltid bra deler til A4 B5 billig til salgs. Nå ligger det også ett FK Highsport justerbart understell der til latterlige 5000kr. Sånne gode kjøp dukker stadig opp, bare spør brunerune. Han hadde storshopping der med stoler og diverse nå.. Mvh Rolf :) Sitter og tråler Kjøp og salg delen der hver dag jeg :) Genialt forum sånn sett, bare ikke fått somla meg til å melde meg inn enda :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Sitter og tråler Kjøp og salg delen der hver dag jeg :) Genialt forum sånn sett, bare ikke fått somla meg til å melde meg inn enda :P Det gjør jeg og ;) Skader ikke å spare noen kroner! Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Noen som har erfaring med det første settet (35,40) til 1500,-? Dette settet er bare fjærer? Kikket på noe på bs bildeler, det var bare fjærene til samme prisen. Disse var av merket Cobra. Hva er å anbefale? Skal senke bilen 35-40 nærmere våren, og prøver å gjører det billigst mulig, men vil ha noe som holder litt hvertfall! Mvh. Kristian E. Ja d første sette 35/40 t 1500 er bare fjerer. men hvis du ikke skal senke bilen mer enn 35/40 så skal d gå greit å bare bytte ut fjerene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 ja d hørtes ikke domt ut, Har di ei hjemmeside d går an å se på eller hvordan gjorde du d ... får iallfall ikke til å gå innpå http://www.eyecandyracing.no var det med TUV papirer på senkesette når du fikk det eller? Adr. er eyecandyracing.com, men ser ut som siden er nede for øyeblikket. Fikk med TUV i pakken ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Hør med LowRider om han har fått settet han bestilte fra Eyecandyracing for 2 (?) måneder sia :P hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Men kan dette være noe å satse på da folkens ? Kenth Auto & Tuning AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Er det slik at man må på 4 hjulskontroll for å få godkjent et justerbart senkesett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Ikke for å få godkjent det vell? Men for å få det til å stemme så må du jo ta 4hjulskontroll for din egen del, med mindre du vil være fastkunde hos dekkleverandør da =) Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg