al3x Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Må ha papirer på 4 hjulskontroll og lysjusteringskontroll som skal vises hos BT, sammen med TÜV papirene. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hør med LowRider om han har fått settet han bestilte fra Eyecandyracing for 2 (?) måneder sia :P hehe Haha. bra du følger med :D Etter jeg fikk beskjed om å forhåndsbetale tok det "bare" ca 5-6 uker å få settet. Drit lang tid ja, men det kommer og det kommer billig i alle fall.... Det er nå montert og er under prøvekjøring. Det følger med TÜV papirer ja, og du kan bestille det fra V-Maxx.no 4hjulskontroll er et must!! Dekka varer ikke en sesong engang om man senker noen cm. @kontroller for å få det godkjendt: Lysjustering? hva hvis jeg har sånn lysjusteringsbryter inni bilen? Fortsatt nødvendig? Tar møller seg av dette samtidig som de tar 4hjulskontrollen om jeg ber dem om det? BTW: ja jeg vet møller er dyrt, men jeg har en bekjendt som jobber der, så får litt rabatter. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hehe, får med meg en del xP Men jeg _tror_ du må ta lysjustering selv om du har bryteren i bilen. Kan jo hende du slipper å justere lysa i det hele tatt. Har bare hørt at dette også må gjøres for å få det godkjent. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Brunerune?? kan du bekrefte/avkrefte? Og et par ting til: husker du hvor mye du skrudde dine? Ingen dunkelyder eller noe drit? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg