xomax1 Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 noen som evt har noe tips her? kjørte forbi og ble tatt i laser under "nedbremsing" og ble målt i 115 km på 255 m. hold. laseren var målt for 3 uker siden(kalibrert) vet dette er helt og holdent min egen feil(idioti) siden jeg bruker førerkortet i jobb.. maskin kjøring for det meste(langs veg) det står i arbeids kontrakten at jeg kan bli sagt opp for akkurat å miste lappen. vet at det ikke er noe vits å prøve å få den igjen, men er det noe jeg kan gjøre for å få redusert tiden til 3-5 mnd. evt be om en svin høy bot?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXcalibur Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 barikader deg inne i huset ditt når de kommer for å ta førerkortet ditt, helst med et balltre eller hagle. så havner du i fengsel for å skyte på politiet. da har 3 måneder gått før du kommer ut igjen + at du får betalt mens du sitter inne :ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Kan prøve å be om større bot for å minske inndragelsen, fungerer noen ganger. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 laseren var målt for 3 uker siden(kalibrert) Skal ikke de være kalibrert samme dagen som kontrollen er? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Jeg bruker å miste lappen når jeg kjører så fort...4 måneder her og 4 måneder der. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripcurl Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Skal ikke de være kalibrert samme dagen som kontrollen er? Nei, kalibrering skjer av justervesnet en gang i året. Den daglige kontrollen du sikter til, er at laseren skal måle en gitt avstand korrekt. Sikte skal også kontrolleres. Litt usikker på dette, men hvis du mener at laseren gir feil hastighet pluss at det er lenge siden kalibreringa. Kan du kreve kontroll av laseren. Husk at de trekker av 3 km/h av farten de måler. Siter Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Det er laget hundre tråder om dette. Les dem :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg