petterb Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 hei har lenge lurt litt på dette når jeg snart skal gå til annskaffelse av subber til en soundmagus 1502 forsterker. Burde jeg koble de opp i 1 ohm eller i 2 ohm? Selvfølgelig vil de jo få mest effekt i 1 ohm men har fått høre at jo lavere ohm man har jo dårligere vil lydkvaliteten bli. har også fått høre at strømmen forsterkeren trekker vil dobbles selv om ikke effekten ut vil dobbles. Så er det noe sannhet i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 HEi,jeg har SoundMagus x1502 og JBL P1222 dobbel 2ohm sub. Har prøvd seriekobling 4ohm, og paralell 1ohm. Forsterkeren drar overraskende bra i 4ohm,helt OK. I 1ohm så ble den helt rå. Skikkelig bra trykk. Jeg bruker en trykkammer kasse,og tør påstå at det er god lydkvalitet. Har lest mye dritt om SoundMagusen,og må si det at jeg er veldig uenig. Den passer iallefall godt sammen med JBL P1222. Uslåelig til så lav pris. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 soundmagus trykker, men PENT spiller den ikke :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Pris,tatt i betraktning,så synes jeg at den gjør det Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 det går ikke ann å si engang.. da KAN du ikke ha hørt andre amper :p har hatt soundmagus selv, og for all del.. den trøkker.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Selfølgelig så er det et helt hav av forsterkere som er bedre Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 i rest my case.. back to topic: er forsterkeren stabil i 1ohm? mente noen av soundanusene ikke var det.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Min egen SM er en midlertidig løsning. Har lyst på Ground Zero Uranium sq forsterkern. Den ser bra ut,har ikke hørt den selv da. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Min funker OK i 1ohm Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 hør før du kjøper er mitt tips.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Enig,men vanskelig,ingen bilstereosjapper her i Ksund. Bare Elkjøp ol. Må derfor handle over nettet,hvis jeg ikke skal kjøre langt Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 klovnster skrev: hør før du kjøper er mit tips.. Er det vanlig praksis på den lokale bilstereosjappa di?.... bare lurær:D Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 ja? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 blogz skrev: Er det vanlig praksis på den lokale bilstereosjappa di?.... bare lurær:D pleier ikke du å høre før du handler noe? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Jeg,for min del,må innrømme det at jeg til nå har handlet uten å lytte på forhånd når det gjelder bil. Hjemmestereo, pleier jeg å låne hjem til lytte-test før jeg handler. Skulle gjerne had den muligheten til bilstereoen og. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg