blogz Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hjemme stereo låner jeg alltid med meg, men bilstereo må jo som oftest igjennom en del montering og kanskje til og med litt eh.. modding får å passe. Så mener du å sitte der å si at jeg kan sende tilbake et litt modda frontsett etter et det er spilt inn i bilen min fordi jeg ikke likte den nedre avrundinga? (^det er ikke frekt bare shyyykt dårlig forsøk på sarkasme og selvfølgelig et spørsmål under det hele:D) Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterb Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Føler at jeg ikke har fått svar på spørsmålet mitt her jeg så velger å bumpe, jeg vet at det blir mer trykk i 1 ohm enn 2 ohm, men det jeg lurer på er hvor blir det best lydkvalitet? Er det som har noe å si at den er stabil i den ohmen den skal brukes på? altså soundmagus er stabil i 1 ohm og vil dermed spille like "pent" i 1ohm som i 2 ohm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 1ohm = mer kraft fra forsterker og mindre kontroll på elementet 1ohm = litt mindre kraft men bedre kontroll på elementet Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Dette mente klovnster: 1ohm = mer kraft fra forsterker og mindre kontroll på elementet 2ohm = litt mindre kraft men bedre kontroll på elementet Ergo, best lydkvalitet i 2ohm. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg