baneet Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Hallo! Har søkt litt, men fant ikke noe spesifikt.. Er det slik at med BSR 0,8 Actuatoren justert helt inn på staget så lader turboen 0,8bar? Ergo, den er bare justerbar til et lavere ladetrykk? Siter Volvo 740 Turbo Intercooler 89modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Er vel bare at den er ferdig justert til 0,8.. Kan vel justere både opp og ned, men di med erfaring får bare rette meg hvis jeg tar feil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsmo Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 ferdig justert på 0.8 ja. holder trykkket mye mer stabilt denne i forhold til org aquator! kan justeres begge veier ja mener jeg..... Siter 86 745 TIC 98 A6 2.5 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baneet Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 ok, takk for svar! :) Men for å si det på en litt ''dum'' måte: slik som jeg fikk den i posten så er den innstilt på 0,8 bar og den kan reguleres begge veier? Korrekt meg dersom jeg misforsto! :D Siter Volvo 740 Turbo Intercooler 89modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 ok, takk for svar! :)Men for å si det på en litt ''dum'' måte: slik som jeg fikk den i posten så er den innstilt på 0,8 bar og den kan reguleres begge veier? Korrekt meg dersom jeg misforsto! :D Stemmer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baneet Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Stemmer :D Takker og bukker :D Siter Volvo 740 Turbo Intercooler 89modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg